Kto pamięta raytracing ?
#1

Cała grafika technologia przyszłości Dyskusja ma mnie wspominać .
Reply
#2

Dawno Intel nigdy nie wspominają already..why
Reply
#3

Tak wiem raytracing a także Simi PBR Global Illumination , Ambient Occlusion , Subsurface Rozpraszanie Metropolis Światło Transport, Monte Carlo
Reply
#4

haylui napisał: Dawno Intel nigdy nie wspominają already..why Jako zastąpienia obecnych grafiki rastrowej ... Ponieważ jest to technologia graficzna przyszłości Dlatego pozostaje on w przyszłości
Reply
#5

wwenze napisał: Jako zastąpienia obecnych grafiki rastrowej ... Ponieważ jest to technologia graficzna przyszłości Dlatego pozostaje on w przyszłości Zbyt intensywne obliczeniowo już , bo w zasadzie to wykorzystuje promienie świetlne emitowane przez aparat odbić na obiektach , czy to uderza lekki obiekt, a każda klatka prawdopodobnie trzeba przeliczyć Dla prostych scen zapewne można w czasie rzeczywistym , ale nie ma twardych scen Wysyłane z AKB48 teatru przy użyciu GAGT
Reply
#6

Cinebench jest raytracing
Reply
#7

Tak pamiętam to wszystko ( był przez dwa uni modułami grafika) ; raytracing jest już od dłuższego czasu , ale rzadko stosowana, chyba że naprawdę musisz zbliżona do prawdziwego realizmu , a także dostał całą tę moc obliczeniową na własny koszt .
Reply
#8

Krab . napisał: Cinebench jest raytracing Ya jest Ray tracing i widzimy to zajmuje sporo czasu, aby zakończyć sprawę , jak to, co powiedział poniżej jest obliczeniowo darkarn napisał: Tak pamiętam to wszystko ( był przez dwa uni modułami grafika) ; raytracing jest już od dłuższego czasu , ale rzadko stosowana, chyba że naprawdę musisz zbliżona do prawdziwego realizmu , a także dostał całą tę moc obliczeniową na własny koszt . Yup jest zbyt intensywne obliczeniowo teraz do gier w czasie rzeczywistym. Biorę Blender cykle silnika jako przykład (choć nie tak dobre , ponieważ cykle słabością jest prędkość) . To trwa około jednej sekundy albo tak na to, aby uczynić 10 próbek o umiarkowanie złożonej sceny ( np mój dom) . Więc tak , gdy jest on używany intensywnie w Archviz , efekty specjalne oraz CGI w filmach , w grach nie są jeszcze Wysyłane z AKB48 teatru przy użyciu GAGT
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: