Witam Mam kupił GTX 970 kilka miesięcy temu i obecnie ilekroć uruchamia się mój pc to stwierdzić, że nie ma sygnału odbierać i tylko czarny ekran jest w stanie uruchomić się okno na doświadczeniu all..anyone tego wcześniej może mi pomóc ? Jeśli chcę RMA mojej grafiki Czego potrzebuję ? Już dysponowania okno GPU Mój sprzęt następująco PC: Procesor: Intel i5 3450 MB: ASRock Z77 PRO3 PSU : Seasonic 620W S12II brązu RAM: 4GB RAM GSkill x2 (8GB ) GPU : MSI GTX 970
[ HELP] MSI GTX 970 czarny ekran podczas rozruchu
innovade napisał: Witam Mam kupił GTX 970 kilka miesięcy temu i obecnie ilekroć uruchamia się mój pc to stwierdzić, że nie ma sygnału odbierać i tylko czarny ekran jest w stanie uruchomić się okno na doświadczeniu all..anyone tego wcześniej może mi pomóc ? Jeśli chcę RMA mojej grafiki Czego potrzebuję ? Już dysponowania okno GPU Mój sprzęt następująco PC: Procesor: Intel i5 3450 MB: ASRock Z77 PRO3 PSU : Seasonic 620W S12II brązu RAM: 4GB RAM GSkill x2 (8GB ) GPU : MSI GTX 970 Aby dodać na mam do tego stanu z powodu Overwatch ... prowadził grę dwukrotnie zamarznie mój pc i teraz całkowicie nie westchnienie sygnału ..
ci na związku DP ?
raysusan napisał: ci na związku DP ? Podłączyć za pomocą kabla HDMI
Den nie u nadal masz paragon ? Jeśli nie den u może przejść RMA .
innovade napisał: Witam Mam kupił GTX 970 kilka miesięcy temu i obecnie ilekroć uruchamia się mój pc to stwierdzić, że nie ma sygnału odbierać i tylko czarny ekran jest w stanie uruchomić się okno na doświadczeniu all..anyone tego wcześniej może mi pomóc ? Jeśli chcę RMA mojej grafiki Czego potrzebuję ? Już dysponowania okno GPU Mój sprzęt następująco PC: Procesor: Intel i5 3450 MB: ASRock Z77 PRO3 PSU : Seasonic 620W S12II brązu RAM: 4GB RAM GSkill x2 (8GB ) GPU : MSI GTX 970 trzeba numer seryjny na naklejce
Czy mogę wiedzieć , jak działa proces RMA ? to jest od 1 do 1 wymiany ?
innovade napisał: Czy mogę wiedzieć , jak działa proces RMA ? to jest od 1 do 1 wymiany ? GTX 970 jest starszy model . W zależności , czy distro ma zapasów. Jeśli mają , a one przetestowane , że rzeczywiście twoja karta ma problemu , można je zmienić dla ciebie na miejscu. Ale jeśli nie mają zapasów , wyślą go z powrotem do producenta. Producent może albo go naprawić lub wysłać z powrotem do nowego taboru dla Ciebie. W sumie będzie to trwać od 6-8 tygodni. W zależności od tego, czy kurier wzrosła w tym miesiącu . Jeśli mają zamiar wysłać , to będzie krótszy.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)