Cześć chłopaki, Publiczne ogłoszenie usługa ACHIEVA Technologies, dystrybutor, który zaproponował 2 + 3-letnia gwarancja na wewnętrznych dyskach WD, właśnie zrezygnował z konta WD do Wiecznego Azji, a klienci nie będą mieli prawo do gwarancji +3 lata doładowania już ( dla tych, którzy kupili dyski w okresie, w którym oferowane to 2 + 3 letnią gwarancję). Uczucie rodzaj wkurzony jak mam WD Niebieski 1TB (kupiony w 2012 roku, gwarancja kończy 2017), który zmarł jakiś czas z powrotem, zadzwoniłem Achieva około 3 tygodnie temu, aby zapytać, czy mógłbym zejść do RMA nim pod bezpłatnym dodatkowe 3 lata gwarancji przez nich, że tak. Jako, że nie miałem czasu, aby to zrobić aż do dzisiaj, postanowiłem dać im wezwanie przed pozycją w dół. Technik, który odebrał telefon powiedział mi, że nie oferują one usługi RMA już, że muszę skontaktować się z Wiecznego Azji, którzy będą teraz cześć dodatkowe 3 lata roszczeń gwarancyjnych. I wtedy nazywany Wiecznym Azji, który powiedział mi, że to ACHIEVA własny biznes, który zaproponował im dodatkowe 3 lata gwarancji, Wieczny Azji nie będzie uhonorowanie 4. i 5. roku. W skrócie, wkręca się przekazania, z klientami coraz krótszy koniec kija. Strzeż się na wiedzy i wszystkich!
RANT : Western Digital 3 + 2 lata gwarancji No Longer Odznaczony przez
ahlongko napisał: Cześć chłopaki, Publiczne ogłoszenie usługa ACHIEVA Technologies, dystrybutor, który zaproponował 2 + 3-letnia gwarancja na wewnętrznych dyskach WD, właśnie zrezygnował z konta WD do Wiecznego Azji, a klienci nie będą mieli prawo do gwarancji +3 lata doładowania już ( dla tych, którzy kupili dyski w okresie, w którym oferowane to 2 + 3 letnią gwarancję). Uczucie rodzaj wkurzony jak mam WD Niebieski 1TB (kupiony w 2012 roku, gwarancja kończy 2017), który zmarł jakiś czas z powrotem, zadzwoniłem Achieva około 2 tygodnie temu, aby zapytać, czy mógłbym zejść do RMA nim pod bezpłatnym dodatkowe 3 lata gwarancji przez nich, że tak. Jako, że nie miałem czasu, aby to zrobić aż do dzisiaj, postanowiłem dać im wezwanie przed pozycją w dół. Technik, który odebrał telefon powiedział mi, że nie oferują one usługi RMA już, że muszę skontaktować się z Wiecznego Azji, którzy będą teraz cześć dodatkowe 3 lata roszczeń gwarancyjnych. I wtedy nazywany Wiecznym Azji, który powiedział mi, że to ACHIEVA własny biznes, który zaproponował im dodatkowe 3 lata gwarancji, Wieczny Azji nie będzie uhonorowanie 4. i 5. roku. W skrócie, wkręca się przekazania, z klientami coraz krótszy koniec kija. Strzeż się na wiedzy i wszystkich! Wah .. tak też można?
gld998 napisał: Wah .. tak też można? Tak wygrać już lor . Bardzo rozczarowany . Wygląda na to, mam nowy WD przycisk do papieru ...
ahlongko napisał: Cześć chłopaki, Publiczne ogłoszenie usługa ACHIEVA Technologies, dystrybutor, który zaproponował 2 + 3-letnia gwarancja na wewnętrznych dyskach WD, właśnie zrezygnował z konta WD do Wiecznego Azji, a klienci nie będą mieli prawo do gwarancji +3 lata doładowania już ( dla tych, którzy kupili dyski w okresie, w którym oferowane to 2 + 3 letnią gwarancję). Uczucie rodzaj wkurzony jak mam WD Niebieski 1TB (kupiony w 2012 roku, gwarancja kończy 2017), który zmarł jakiś czas z powrotem, zadzwoniłem Achieva około 3 tygodnie temu, aby zapytać, czy mógłbym zejść do RMA nim pod bezpłatnym dodatkowe 3 lata gwarancji przez nich, że tak. Jako, że nie miałem czasu, aby to zrobić aż do dzisiaj, postanowiłem dać im wezwanie przed pozycją w dół. Technik, który odebrał telefon powiedział mi, że nie oferują one usługi RMA już, że muszę skontaktować się z Wiecznego Azji, którzy będą teraz cześć dodatkowe 3 lata roszczeń gwarancyjnych. I wtedy nazywany Wiecznym Azji, który powiedział mi, że to ACHIEVA własny biznes, który zaproponował im dodatkowe 3 lata gwarancji, Wieczny Azji nie będzie uhonorowanie 4. i 5. roku. W skrócie, wkręca się przekazania, z klientami coraz krótszy koniec kija. Strzeż się na wiedzy i wszystkich! szansa, mogą zgłaszać się do sprawy ... nie lubię tego lah ...
W potencjalnego Sagat !!! Brzmi jak jakiś nieporozumień między obiema firmami potem decydują się Taichi dookoła. Jak walka dzieje pozycję WD bezpośrednio ? Wysyłane z JARVIS wykorzystaniem gadżet
monikernemo napisał: W potencjalnego Sagat !!! Brzmi jak jakiś disagreemrnt pomiędzy obiema firmami potem decydują się Taichi dookoła. Jak walka dzieje pozycję WD bezpośrednio ? Wysyłane z JARVIS wykorzystaniem GAGT Potwierdź musi być Taichi i chcę siam odpowiedzialność. Nie mogę iść do firmy WD bezpośrednio jako oficjalna gwarancji producenta wynosi 2 lata , mój dysk jest styczeń 2012 jazdy , co oznacza oficjalny kanał WD RMA nie będą honorować żadnych roszczeń. Zgodnie z opakowań papierowych napędu , który wciąż trzymał , to mówi , że " Achieva uczci 4 i 5 lat gwarancji " .
Przypomina mi to post z innego wątku. jarred1223 napisał: jeśli mówimy o ryzyku , jeśli prowadzenie działalności gospodarczej będzie podjąć decyzję, która ponosi ryzyko na siebie ? Oczywiście nie. mimo wszystko robisz interesy , # 1 jest nadal zysku.
mib500 napisał: szansa, mogą zgłaszać się do sprawy ... nie lubię tego lah ... Aż Chciałbym , muszę znaleźć swoje potwierdzenie w pierwszej kolejności. Bo gdy zadzwoniłem ACHIEVA wtedy i powiedział im, że nie może być w stanie znaleźć potwierdzenie , że wydawały się ok z nim. Ale tym razem okrągłe, gdy zadzwoniłem Wiecznego Azji , ich reakcja była natychmiastowa , które nie czczą 4 i 5 lat gwarancji , nawet nie prosić , czy nadal zachował paragon.
ahlongko napisał: Potwierdź musi być Taichi i chcę siam odpowiedzialność. Nie mogę iść do firmy WD bezpośrednio jako oficjalna gwarancji producenta wynosi 2 lata , mój dysk jest styczeń 2012 jazdy , co oznacza oficjalny kanał WD RMA nie będą honorować żadnych roszczeń. Zgodnie z opakowań papierowych napędu , który wciąż trzymał , to mówi , że " Achieva uczci 4 i 5 lat gwarancji " . Wah Llst liaos . Btw sprawa wciąż tylko 3 rok ? Wciąż może twierdzić rację. Wysyłane z JARVIS wykorzystaniem GAGT
ahlongko napisał: Aż Chciałbym , muszę znaleźć swoje potwierdzenie w pierwszej kolejności. Bo gdy zadzwoniłem ACHIEVA wtedy i powiedział im, że nie może być w stanie znaleźć potwierdzenie , że wydawały się ok z nim. Ale tym razem okrągłe, gdy zadzwoniłem Wiecznego Azji , ich reakcja była natychmiastowa , które nie czczą 4 i 5 lat gwarancji , nawet nie prosić , czy nadal zachował paragon. Jak walka idziesz do ACHIEVA powiedz ACHIEVA pomóc przetwarzać RMA , wysyłając e-mail do oficjalnego EternalAsia ? Wieczny Azji można palić , ale być może przeżywa ACHIEVA można mieć lepsze powodzenie ? Wysyłane z JARVIS wykorzystaniem GAGT
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)