Witam, właśnie kupiłem nowy router z Comex wczoraj. Mam otworzyć sieć i pełni funkcjonalny , ale potem próbowałem zaktualizować firmware routera bezprzewodowo (co nie powinno ), a następnie w połowie sieć bezprzewodowa nie ma. Kiedy wrócę na przewodowy do strony konfiguracji , wszystkie konfiguracji wydaje się być już nie ma. Potem fabryki zresetować router i zacząć wszystko od nowa , ale z * Wybierz tryb pracy * strona konfiguracji nie pojawiają się po raz pierwszy skonfigurować go . Ponieważ nie jestem bardzo pewny , jaki typ połączenia używam dynamiczne / statyczne Potem chosed automatycznego wykrywania , ale to pokazuje * Router nie wykrywa typ połączenia internetowego * . Teraz mogę tylko przywołać sieci bezprzewodowej , ale nie ma połączenia z siecią . WSPARCIE
LINK TP Archer C2 problem z konfiguracją
btw im przy Singtel 200Mbps błonnik i mio
jicilim napisał: Witam, właśnie kupiłem nowy router z Comex wczoraj. Mam otworzyć sieć i pełni funkcjonalny , ale potem próbowałem zaktualizować firmware routera bezprzewodowo (co nie powinno ), a następnie w połowie sieć bezprzewodowa nie ma. Kiedy wrócę na przewodowy do strony konfiguracji , wszystkie konfiguracji wydaje się być już nie ma. Potem fabryki zresetować router i zacząć wszystko od nowa , ale z * Wybierz tryb pracy * strona konfiguracji nie pojawiają się po raz pierwszy skonfigurować go . Ponieważ nie jestem bardzo pewny , jaki typ połączenia używam dynamiczne / statyczne Potem chosed automatycznego wykrywania , ale to pokazuje * Router nie wykrywa typ połączenia internetowego * . Teraz mogę tylko przywołać sieci bezprzewodowej , ale nie ma połączenia z siecią . WSPARCIE I nie wiem, czy c2 obsługuje VLAN oraz czy firmy 200Mbps SingTel włókno może z nim pracować. jeśli jesteś pewien , że to robi , to może chcesz spróbować ponownie pobrać oprogramowanie , a następnie przeprogramować go . po czym jeszcze raz reset.
renfred89 napisał: I nie wiem, czy c2 obsługuje VLAN oraz czy firmy 200Mbps SingTel włókno może z nim pracować. jeśli jesteś pewien , że to robi , to może chcesz spróbować ponownie pobrać oprogramowanie , a następnie przeprogramować go . po czym jeszcze raz reset. Tak tak, to na mój pierwszy raz konfigurując ją tam , gdzie była kroków skonfigurować portu od 1 do 4 oraz VLAN niego. Więc ja zaktualizować firmware nawet to nie działa ? To znaczy nie ma połączenia z siecią.
jicilim napisał: Tak tak, to na mój pierwszy raz konfigurując ją tam , gdzie była kroków skonfigurować portu od 1 do 4 oraz VLAN niego. Więc ja zaktualizować firmware nawet to nie działa ? To znaczy nie ma połączenia z siecią. Brałeś pod uwagę wersji firmware , kiedy trzeba było to działa prawidłowo w pierwszej kolejności? Jest możliwe, że to błąd z wersji późniejszej aktualizacji do . Spróbuj niektóre starsze wersje zawężenie problemu.
Musisz zadzwonić do wsparcia LINK TP aby poprowadzić Cię przez . Alternatywnie ding dong tam iz powrotem przez e-mail
Co za zbieg okoliczności! Kupiłem C2 na Comex wczoraj też. W pudełku znajduje się etykieta / naklejka pokazuje, że "Wsparcie Singtel Fibre " . Podobnie testowano kilka godzin do tyłu i okazało się, że to było rzeczywiście plug and play na moim 1G nieograniczonego planu - nie była konieczna skonfigurowane. Nie mogę dostać się do mojego 192.168.0.1 , aby zobaczyć , jak mogę pomóc teraz , jak to jest w innym miejscu . TS może spróbować przywrócić ustawienia fabryczne , a następnie wyłączyć i ONT & C2 ponownie bez przechodzenia przez skonfigurować . Mam nadzieję, że to rozwiąże problem.
mrsun18 napisał: Co za zbieg okoliczności! Kupiłem C2 na Comex wczoraj też. W pudełku znajduje się etykieta / naklejka pokazuje, że "Wsparcie Singtel Fibre " . Podobnie testowano kilka godzin do tyłu i okazało się, że to było rzeczywiście plug and play na moim 1G nieograniczonego planu - nie była konieczna skonfigurowane. Nie mogę dostać się do mojego 192.168.0.1 , aby zobaczyć , jak mogę pomóc teraz , jak to jest w innym miejscu . TS może spróbować przywrócić ustawienia fabryczne , a następnie wyłączyć i ONT & C2 ponownie bez przechodzenia przez skonfigurować . Mam nadzieję, że to rozwiąże problem. Jaka jest wersja oprogramowania Twojego C2 ? Może TS może próbować migać z powrotem do wersji, która jest sprzedawany na Comex .
Ah- Pin -Kor napisał: Brałeś pod uwagę wersji firmware , kiedy trzeba było to działa prawidłowo w pierwszej kolejności? Jest możliwe, że to błąd z wersji późniejszej aktualizacji do . Spróbuj niektóre starsze wersje zawężenie problemu. I pobrać najnowszy z oficjalnej strony , nie wiem, czy to ma błąd, czy nie. Problem jest po kliknięciu Dynamic IP , to nie daje mi adres ip i po kliknięciu wykrywać mówi ip statycznej.
jicilim napisał: I pobrać najnowszy z oficjalnej strony , nie wiem, czy to ma błąd, czy nie. Problem jest po kliknięciu Dynamic IP , to nie daje mi adres ip i po kliknięciu wykrywać mówi ip statycznej. Podejrzewam C2 kupiłeś na Comex ma specjalne oprogramowanie , które obsługuje sieci VLAN Singtel . To może nie być dostępna w normalnym miejscu nośnej. W każdym razie możemy tylko wiedzieć, czy mrsun lub kogoś, kto zakupione C2 na Comex mówi nam wersję oprogramowania .
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: