Poważnie trzeba w tym pomóc . Nie mogłem połączyć się z internetem za pośrednictwem mojego routera. Jednak jestem w stanie połączyć go bezpośrednio thru modem. Więc to znaczy, że mój router jest uszkodzony?
Przepustowość sieci Internet & Clinic
birdies88 napisał: Poważnie trzeba w tym pomóc . Nie mogłem połączyć się z internetem za pośrednictwem mojego routera. Jednak jestem w stanie połączyć go bezpośrednio thru modem. Więc to znaczy, że mój router jest uszkodzony? Możliwe. Może to być błąd w konfiguracji choć , jesteś ustawiony do używania Dynamic IP ? Jeśli tak, to można spróbować uruchomić modem i router pierwszy wtedy spróbować jeszcze raz ?
ty ... Próbowałem wiele razy ... nie działa ..
zrobić pełny reset routera i spróbuj ponownie zmień kabel LAN również n spróbować jeśli wciąż nie może RMA router . powinna być uszkodzona.
birdies88 napisał: Poważnie trzeba w tym pomóc . Nie mogłem połączyć się z internetem za pośrednictwem mojego routera. Jednak jestem w stanie połączyć go bezpośrednio thru modem. Więc to znaczy, że mój router jest uszkodzony? Jest to zupełnie nowy router ? które ISP ? StarHub ?
SZYBKOŚĆ napisał: zrobić pełny reset routera i spróbuj ponownie zmień kabel LAN również n spróbować jeśli wciąż nie może RMA router . powinna być uszkodzona. dzięki! udało się rozwiązać problemu samodzielnie przez demontaż kabla w punkcie StarHub ściany i oddanie go z powrotem . W każdym razie , mój router jest już 2-3 lat . więc nie więcej gwarancji .
parky123 napisał: Jest to zupełnie nowy router ? które ISP ? StarHub ? ya .. StarHub .. zdemontowane punkt ściany i utrwalano je z powrotem. i to działa ... to stary router tak.
birdies88 napisał: ya .. StarHub .. zdemontowane punkt ściany i utrwalano je z powrotem. i to działa ... to stary router tak. Słaby kontakt w punkcie TV. Jednym z bardziej typowych problemów.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: