Cześć, Mam taki problem z moim domowej sieci bezprzewodowej dość kiedyś . Używam Starhub Szerokopasmowy kabel z modemu i routera motorola AZTECH . Problem polega na tym , że mój internet nagle spada codziennie ... będę wyłączyć mojego modemu i routera , uruchom go , ale wciąż nie może uzyskać dostępu do Internetu. Po kilku próbach , to może wrócić ... Ja testowałem router w miejscu mojego przyjaciela i to działa dobrze . Więc pomyślałem , że to problem modemu , więc udał się do przetestowania modemu w miejscu mojego przyjaciela i to działa zbyt dobrze . Ja nawet kupiłem nowy kabel ethernet. Nie wiem zbyt wiele o hardwares i sieci bezprzewodowej. Mam nadzieję, że mogę znaleźć problem i dostać rozwiązany wkrótce ...
Potrzebuję pomocy z siecią bezprzewodową w domu
Jest jakiś szczególny okres, gdy spadek zazwyczaj występują ? również , gdy testowałem go na miejsce swojego przyjaciela , czy przetestować jeden cały dzień, czyli 24 godziny na dobę i 48 godzinach i czy również testować sprzęt swojego znajomego na swoim miejscu?
Takie okresowe problemy są zawsze trudne do punktowego ... Myślę, że to może być przypadek złego styku jednego z wielu wtyków i gniazd lub wadliwego przewodu wzdłuż linii. Jeśli masz Windows 7 może chcesz spróbować USTEREK Tool, jeśli jeszcze tego nie zrobił.
Jeśli masz Starhub telewizję , korzystając z przycisków pilota , aby przejść do [Menu] [ Setting] i sprawdź informacje o STB . Zwykle poziom sygnału powinien być dłuższy niż 90, a bardziej BER 1E -8. Jeżeli dane liczbowe są niskie , zadzwoń Starhub aby go naprawić .
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: