Potrzebuję pomocy z siecią bezprzewodową w domu
#1

Cześć,   Mam taki problem z moim domowej sieci bezprzewodowej dość kiedyś . Używam Starhub Szerokopasmowy kabel z modemu i routera motorola AZTECH .   Problem polega na tym , że mój internet nagle spada codziennie ... będę wyłączyć mojego modemu i routera , uruchom go , ale wciąż nie może uzyskać dostępu do Internetu. Po kilku próbach , to może wrócić ...   Ja testowałem router w miejscu mojego przyjaciela i to działa dobrze . Więc pomyślałem , że to problem modemu , więc udał się do przetestowania modemu w miejscu mojego przyjaciela i to działa zbyt dobrze . Ja nawet kupiłem nowy kabel ethernet.   Nie wiem zbyt wiele o hardwares i sieci bezprzewodowej. Mam nadzieję, że mogę znaleźć problem i dostać rozwiązany wkrótce ...
Reply
#2

Jest jakiś szczególny okres, gdy spadek zazwyczaj występują ? również , gdy testowałem go na miejsce swojego przyjaciela , czy przetestować jeden cały dzień, czyli 24 godziny na dobę i 48 godzinach i czy również testować sprzęt swojego znajomego na swoim miejscu?
Reply
#3

Takie okresowe problemy są zawsze trudne do punktowego ... Myślę, że to może być przypadek złego styku jednego z wielu wtyków i gniazd lub wadliwego przewodu wzdłuż linii. Jeśli masz Windows 7 może chcesz spróbować USTEREK Tool, jeśli jeszcze tego nie zrobił.
Reply
#4

Jeśli masz Starhub telewizję , korzystając z przycisków pilota , aby przejść do [Menu] [ Setting] i sprawdź informacje o STB . Zwykle poziom sygnału powinien być dłuższy niż 90, a bardziej BER 1E -8. Jeżeli dane liczbowe są niskie , zadzwoń Starhub aby go naprawić .
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)