Witam wszystkich dla tych, którzy używają włókna Sinktel doświadczenie spadek internetu lub dc, jak również linii domowej nie może dzwonić w nocy? Esp, którzy mieszkają w zachodniej części? Muszę zadzwonić do tych techników z Sinktel przez 2 dni w tym samym czasie .... zrestartowałem
Ktoś doświadcza przerywanego dropowania internetu i stinktel?
ZrE0_Cha0s napisał: Witam wszystkich dla tych, którzy używają włókna Sinktel doświadczenie spadek internetu lub dc, jak również linii domowej nie może dzwonić w nocy? Esp, którzy mieszkają w zachodniej części? Muszę zadzwonić do tych techników z Sinktel przez 2 dni w tym samym czasie .... zrestartowałem
Henry Ng napisał: Zadzwoń do pomocy ST, aby poprosić o wsparcie na miejscu. zadzwoniłem, ale oni mówią, że moje problemy nie są tak duże i jak dotąd nikt w mojej okolicy nie narzeka na to ... i mówią, że nie widzą żadnych problemów z ich strony, i mówią nawet, jeśli wysyłają technika i nie ma problemu na miejscu zapłacić 100 $ za niepotrzebne wezwanie do inspekcji.
użyj google dns 8.8.8.8
Twoja linia domowa jest połączona z ONT lub routerem? Jeśli jest podłączony do ONT, poproś o odrodzenie profilu przez Singtel, jeśli nadal występują problemy, poproś o zastąpienie ONT. Czy obserwowałeś również światła ONT, gdy połączenie spadnie? Czy światło PON jest stabilne lub miga?
localITguy napisał: czy sprawdziłeś i zweryfikowałeś to, czy komputer PC / Router nie znika? tak sprawdziłem, próbowałem ciągnąć i było to naprawione, więc nie sądzę, że tak, to było tak, jakbym nagle nie miał żadnych połączeń, mimo że sieć nadal może wysyłać i odbierać jak zwykle. jak również inne urządzenia podłączone za pośrednictwem Wi-Fi mają te same problemy, więc im myślenie może być kwestią ont lub sinktel.
jury_pack napisał: Twoja linia domowa jest połączona z ONT lub routerem? Jeśli jest podłączony do ONT, poproś o odrodzenie profilu przez Singtel, jeśli nadal występują problemy, poproś o zastąpienie ONT. tak, moja linia telefoniczna jest teraz podłączona do ONT. i co jest reporvison na profilu?
Zer0 Cha0s napisz: do mojej linii telefonicznej podłączonej teraz do ONT. i co jest reporvison na profilu? Możesz zadzwonić do Singtel, aby to zrobić, opróżnią ustawienia ONT i przeładują je.
ZrE0_Cha0s napisał: Witam wszystkich dla tych, którzy używają włókna Sinktel doświadczenie spadek internetu lub dc, jak również linii domowej nie może dzwonić w nocy? Esp, którzy mieszkają w zachodniej części? Muszę zadzwonić do tych techników z Sinktel przez 2 dni w tym samym czasie .... zresetowałem / mocno resetowałem mój ont i router 2 razy lub 3, jeśli naprawdę nie mogę uzyskać żadnego połączenia przy użyciu włókna domowego 1 gb / s. zostań na północ. nie dostaję d / c w nocy od kilku ostatnich dni. streaming k-dramat nie ma problemu. hehe
Do tej pory ratowanie Nowego Jorku w Ang Mo Kio w nocy było w porządku ... Korzystanie z planu głównego 1 GBPS również
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: