drodzy guru, potrzebuję twojej pomocy i doradztwa w tej sprawie. korzystam z szerokopasmowego łącza szerokopasmowego Starhub Fiber 200 mbps z Dlink 868L (zestaw starhub) bez problemu, dopóki nie zrestartuję terminala sieci optycznej i routera bezprzewodowego 868L. Nawiązując do zrzutu ekranu poniżej, łączność wydaje się być bardzo nienormalna i marudna. Mój laptop jest zasilany przez procesor Intel i7, a bezprzewodowy adapter to Intel Dual Band Wireless-AC 3160. Zanim zdarzył się ten incydent, udało mi się pobrać ze średnią prędkością między 10-17 MB
Dlink 868L 5ghz zepsuty?
SpaceMonkey napisał: drodzy guru, potrzebuję twojej pomocy i doradztwa w tej sprawie. korzystam z szerokopasmowego łącza szerokopasmowego Starhub Fiber 200 mbps z Dlink 868L (zestaw starhub) bez problemu, dopóki nie zrestartuję terminala sieci optycznej i routera bezprzewodowego 868L. Nawiązując do zrzutu ekranu poniżej, łączność wydaje się być bardzo nienormalna i marudna. Nie jestem pewien, czy router stał się wadliwym urządzeniem. Czy ktoś może pomóc? Dzięki! Czy próbowałeś wykonać test prędkości za pomocą komputera podłączonego do sieci LAN? Co powiesz na wyłączenie zarówno ont, jak i routera, poczekaj 5 minut, a następnie uruchom go. Włącz router tylko wtedy, gdy jest on gotowy.
TS, jeśli znasz ustawienia routera, spróbuj tego: Przejdź do ustawień administratora routera Dlink Dla 5 GHz przypisz kanał 36 lub 40 Ustaw na 20
Uzgodnione z drugim bratem. Starhub poprosi cię o podłączenie złącza LAN do komputera przenośnego do portu 1 (modem) i wykonanie testu prędkości. Tak długo, jak długo masz subskrypcję, nie jest to ich problem. Będą prosić o bezpośredni kontakt z Dlink, jeśli prędkość sieci bezprzewodowej jest zbyt mała.
Dotknąłeś swojego kabla optycznego Bob?
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)