Od pewnego czasu korzystam z abonamentu Starhub 100 Mb / s z darmowym dwupasmowym routerem Dlink ac. Niedawno zacząłem podłączać mój telewizor i głośniki za pomocą kabla przewodowego do routera. Od tego czasu moje Wi-Fi ciągle rozłącza się i ponownie łączy na moim telefonie
Wi-Fi rozłącza się często
Spróbuj odłączyć telewizor od routera i sprawdzić, czy połączenie się rozłącza?
jtjt00 napisał: Spróbuj odłączyć telewizor od routera i sprawdzić, czy połączenie się rozłącza? Spróbuj tego i spróbuj połączyć się z innym portem LAN, użyj kabla diff i przetestuj go jeden po drugim, aby się wyizolować
traveller2k5 napisał: Od pewnego czasu korzystam z abonamentu Starhub 100 Mb / s z darmowym dwupasmowym routerem Dlink ac. Niedawno zacząłem podłączać mój telewizor i głośniki za pomocą kabla przewodowego do routera. Od tego czasu moje Wi-Fi ciągle rozłącza się i ponownie łączy na moim telefonie
AshSim napisał: gdzie używasz swojego telefonu / iPada? Wiem, że są tak zwane martwe strefy w niektórych domach ze ścianami ... Ostatnim razem nie mogę połączyć się z wifi z tyłu kuchni. którego router używasz? Używam dir-890l z atramentem, nie ma problemu do tej pory ... Używam DLR-868L (okrągły cylindryczny router). Trzymałem router wewnątrz szafki na telewizory i wifi rozłącza się nawet wtedy, gdy używam go tuż przed telewizorem, który znajduje się około 10 stóp od routera. Próbowałem otworzyć drzwi szafki tv, ale to nie pomogło. Tak więc nie wygląda na to, że rdzewieje wewnątrz szafki.
traveller2k5 napisał: Od pewnego czasu korzystam z abonamentu Starhub 100 Mb / s z darmowym dwupasmowym routerem Dlink ac. Niedawno zacząłem podłączać mój telewizor i głośniki za pomocą kabla przewodowego do routera. Od tego czasu moje Wi-Fi ciągle się rozłącza i ponownie łączy na moim telefonie / iPadzie itp. Nie wiem, czy to jest przyczyna, ale problem zaczął się wkrótce po tym, jak zacząłem używać połączenia przewodowego dla telewizji. Ktoś jeszcze miał podobne problemy? Znasz jakieś rozwiązanie? Połączenie przewodowe LAN z telewizorem działa dobrze, więc problem dotyczy tylko sieci Wi-Fi. tak lor, mam ten problem 1 miesiąc z powrotem. Starhub ciągle rzucać na problem z routerem D-Link. Zmieniam 3 razy również to samo. później myślę, że może nie problem z routerem, ponieważ zmieniłem 3 razy. Później dowiedziałem się, że jest to kwestia Starhub. Wciąż do nich dzwonię, a później zmieniają ONT (urządzenie światłowodowe) i zmieniają niektóre ustawienia u ich boku. wtedy nie mam problemu do teraz.
traveller2k5 napisał: Od pewnego czasu korzystam z abonamentu Starhub 100 Mb / s z darmowym dwupasmowym routerem Dlink ac. Niedawno zacząłem podłączać mój telewizor i głośniki za pomocą kabla przewodowego do routera. Od tego czasu moje Wi-Fi ciągle się rozłącza i ponownie łączy na moim telefonie / iPadzie itp. Nie wiem, czy to jest przyczyna, ale problem zaczął się wkrótce po tym, jak zacząłem używać połączenia przewodowego dla telewizji. Ktoś jeszcze miał podobne problemy? Znasz jakieś rozwiązanie? Połączenie przewodowe LAN z telewizorem działa dobrze, więc problem dotyczy tylko sieci Wi-Fi. Twój problem starhub już rozwiązać?
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)