[PRZEWODNIK] Odblokuj wtyczkę Singtel 2wire Modem wbudowaną funkcję VoIP i zadzwoń do Pfingo
[PRZEWODNIK] Odblokuj wtyczkę Singtel 2wire Modem wbudowaną funkcję VoIP i zadzwoń do
Dodaj informacje. Możesz korzystać z istniejącego telefonu do połączeń stacjonarnych i VoIP. Dla użytkownika ADSL: 1. Z analogową linią telefoniczną do portu 2-kanałowego "ADSL" jako ADSL, podłącz normalny telefon do 2-pinowego portu VoIP. 2. Jeśli nie ustawiłeś usługi Voip lub modem 2wire jest wyłączony, telefon automatycznie połączy się z linią analogową i będziesz mógł wykonywać normalne połączenia telefoniczne. 3. Jeśli usługa VoIP została skonfigurowana pomyślnie, domyślną linią telefoniczną po podniesieniu telefonu jest linia Voip. jeśli chcesz przełączyć na analogową linię naziemną, najpierw naciśnij "5". W przypadku użytkownika WAN można nadal podłączyć analogową linię telefoniczną do portu 2-portowego "ADSL", tak jak użytkownik ADSL, aby służyć jako telefon, i używać jednego telefonu do obsługi linii analogowej i VoIP. Twoje zdrowie.
Proszę zanotować: Brak natywnej wbudowanej obsługi MIO TV i MIO Voice na BT Firmware.
Oprogramowanie sprzętowe BT ... po jakimś czasie połączenia zostaną przerwane, prawda?
liangtam napisał: Oprogramowanie sprzętowe BT ... po jakimś czasie połączenia zostaną przerwane, prawda? Nie wyłączył się, możesz zadzwonić tak długo, jak możesz. Przetestowałem.
Otrzymano PM w odniesieniu do tego przewodnika. Opublikuj wszelkie pytania, pytania tutaj, ponieważ zazwyczaj nie sprawdzam często swoich PM.
Cześć, Jestem w tym nowy. Czy mogę sprawdzić, czy jest to sposób na skorzystanie z tego modemu u innego usługodawcy? Mam singtel 2Wire 2701HGV-E, ale nie mogę pracować z moim ISP w Malezji. Czy ktoś może doradzić?
Cześć, dziękuję za opublikowanie instrukcji. Udało mi się dotrzeć do Internetu i skonfigurować serwery VOIP. Po wprowadzeniu nazwy użytkownika i hasła do pfingo strona "Status" pod zakładką "BT Broadband Voice" jest trwale zablokowana w "Rejestracji" Oto kilka szczegółów dotyczących sprzętu
Dziękuję za odpowiedź. Postępowałem zgodnie z instrukcjami VOIP krok po kroku, ale nadal mam ciągłą "rejestrację" jak poprzednio. Zauważyłem, że po kliknięciu "Zapisz" na stronie, gdzie aktualizuję nazwę serwera (zmieniając ją z profilu1 na pfingo), serwer rejestratora SIP i domenę agenta użytkownika (zarówno z SIP.XXXX, jak i sip.pfingo.com), Strona, którą uzyskasz otwierając VOIP.htm, daje "Nie odnaleziono strony", chociaż widzę, że nowy profil serwera sip został zaktualizowany, gdy skonfiguruję nazwę użytkownika i hasło dla pfingo, ponieważ widzę "pfingo "dostępne w ramach" Line Association "
jeszcze raz dziękuję za pomoc ... Próbowałem kilku rzeczy i nadal nie mogłem go uruchomić. 1) próbował użyć rzeczywistego ip (203.117.31.243) z pfingo zamiast sip.pfingo.com 2) próbował innych dostawców sip: iptel.org, ekiga.net Byłem jednak w stanie połączyć się za pomocą softphone za pośrednictwem tego samego połączenia z Internetem, więc oznacza to, że nie jest to problem z usługodawcą internetowym dzięki i tak ... (Wspomniałeś o podsumowaniu konta sip, czy jest to strona "statystyki" pod "BT Broadband Voice"? widzę głównie zera na tej stronie)
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: