Czy test prędkości (dwa lub trzy razy), prędkość pobierania wynosi 6M, a prędkość wysyłania może wynosić 45M. Wszelkie możliwe przyczyny lub zmiany mogą zwiększyć prędkość pobierania.
Starhub Fibre: Dlaczego prędkość pobierania jest znacznie mniejsza niż prędkość wysył
wah tak wiele różnic? w każdym razie, czego urządzenie używa do testowania? a także router. Możliwe, że problem dotyczy telefonu lub routera. oprócz tego, jakie aplikacje używasz, czy pobierasz coś na swój telefon? duże pliki?
kowal napisał: Czy test prędkości (dwa lub trzy razy), prędkość pobierania wynosi 6M, a prędkość wysyłania może wynosić 45M. Wszelkie możliwe przyczyny lub zmiany mogą zwiększyć prędkość pobierania. Korzystasz z speedtestu Ookla. Użyj Lokalnego Speedtestu Starhub za pośrednictwem przewodowego łącza; http:
ZrE0_Cha0s napisał: wah tak wiele różnic? w każdym razie, czego urządzenie używa do testowania? a także router. Możliwe, że problem dotyczy telefonu lub routera. oprócz tego, jakie aplikacje używasz, czy pobierasz coś na swój telefon? duże pliki? To jest ustawienie: Modem światłowodowy ---> LAN -> Router TP-Link (bezprzewodowo wyłączony) -> LAN -> repeater WiFi TP-line (w trybie Wireless AP) ---> 2.4G Wifi -> Laptop. Ufam, że problem nie dotyczy Starhubu, ale głównie moje własne otoczenie. Mogą istnieć pewne ustawienia w routerze lub AP, a nawet moim laptopie, ograniczyć przepustowość.
kowal napisał: To jest ustawienie: Modem światłowodowy ---> LAN -> Router TP-Link (bezprzewodowo wyłączony) -> LAN -> repeater WiFi TP-line (w trybie Wireless AP) ---> 2.4G Wifi -> Laptop. Ufam, że problem nie dotyczy Starhubu, ale głównie moje własne otoczenie. Mogą istnieć pewne ustawienia w routerze lub AP, a nawet moim laptopie, ograniczyć przepustowość. Najlepiej możesz zrobić nowy zestaw połączeń. Przejdź do Centrum sieci i udostępniania -> Skonfiguruj nowe połączenie lub sieć. Istnieje możliwość, że istniejąca konfiguracja połączenia jest odniesieniem do oryginału, którym może być sam router. W związku z tym możesz uzyskać dziwne czytanie w wyniku. Zrobiłem to czasami, aby zresetować połączenie sieciowe na moim laptopie, z różnymi routerami. Istnieje wiele połączeń przewodowych i bezprzewodowych, ale obecne są tylko te aktywne. Gdybym przełączył się na inny router, oryginalne połączenie z tego routera stanie się aktywne i połączenie będzie dobre.
eric3743 napisał: Najlepiej możesz zrobić nowy zestaw połączeń. Przejdź do Centrum sieci i udostępniania -> Skonfiguruj nowe połączenie lub sieć. Istnieje możliwość, że istniejąca konfiguracja połączenia jest odniesieniem do oryginału, którym może być sam router. W związku z tym możesz uzyskać dziwne czytanie w wyniku. Zrobiłem to czasami, aby zresetować połączenie sieciowe na moim laptopie, z różnymi routerami. Istnieje wiele połączeń przewodowych i bezprzewodowych, ale obecne są tylko te aktywne. Gdybym przełączył się na inny router, oryginalne połączenie z tego routera stanie się aktywne i połączenie będzie dobre. Wielkie dzięki. Problem dotyczy mojego laptopa. Testowałem z moim telefonem obok punktów dostępowych, szybkość jest znacznie szybsza. To są moje ustawienia laptopa. Odpocznę i zobaczę jak
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 7 Guest(s)