czy ktoś może polecić specyfikacje? Chcę przesłać wideo z kamery internetowej na youtube, ale nie wiem, co kupić. Czy GPU jest wystarczające, czy wystarczające jest igpu? Czy ktoś z doświadczeniem może pomóc?
PC do transmisji wideo na żywo do youtube?
Jeśli używasz OBS jako programu do przesyłania strumieniowego, potrzebujesz dobrego procesora zbyt dużego obciążenia procesora
darkarn napisał: Jeśli używasz OBS jako programu do przesyłania strumieniowego, potrzebujesz dobrego procesora zbyt dużego obciążenia procesora Chciałbym dodać, że gpu również musi być przyzwoity. wypróbowany obs na moim i5 2500 z intel GPU = wrak pociąg jazdy w odczuciu autostrady
amd ryzen nadchodzi na początku marca, potwierdzone przez ich CEO
Gra cieni
ZrE0_Cha0s napisał: Chciałbym dodać, że gpu również musi być przyzwoity. wypróbowany obs na moim i5 2500 z intel GPU = wrak pociąg jazdy w odczuciu autostrady Zależy też od ustawień. W Linuksie mogę używać kodowania x264 i uzyskiwać bardzo dobre wyniki z Athlonem 7750 x2. Ale z kodowaniem VP8 jedynym sposobem uzyskania spójnego wyjścia 30 klatek na sekundę jest obniżenie jakości o znaczną ilość, podczas gdy kodowanie VP9 jest indeksowane z szybkością 2 klatek na sekundę. Obecnie po prostu całkowicie pomijam livestreaming i wołam ffmpeg bezpośrednio z linii poleceń, aby najpierw przechwycić, a następnie załadować.
Po kilku testach zorientowałem się. Mogę uzyskać procesor o niskim końcu, parę z gtx1050 dla NVEnc i mogę nadawać bez spadku klatek. Używanie opcji procesora nie jest spójne, chyba że jest high end. Opieranie się na zintegrowanej karcie graficznej Intela umożliwiającej kodowanie sprzętowe do przesyłania strumieniowego na żywo, nawet na karcie graficznej Intel HD Graphics 5300, nie jest możliwe. W przypadku laptopów, powinien dostać jeden z kartą graficzną.
yusoffb01 napisał: Po kilku testach zorientowałem się. Mogę uzyskać procesor o niskim końcu, parę z gtx1050 dla NVEnc i mogę nadawać bez spadku klatek. Używanie opcji procesora nie jest spójne, chyba że jest high end. Opieranie się na zintegrowanej karcie graficznej Intela umożliwiającej kodowanie sprzętowe do przesyłania strumieniowego na żywo, nawet na karcie graficznej Intel HD Graphics 5300, nie jest możliwe. W przypadku laptopów, powinien dostać jeden z kartą graficzną. Czy próbowałeś już shadowplay?
może rozważyć kartę przechwytywania https://slicktechies.com/best-captur...for-streaming/ Zalety kart przechwytujących dla komputerów PC Zmniejszenie wykorzystania procesora Gry i przesyłanie strumieniowe jednocześnie obciążają Twój procesor. Strumieniowanie za pomocą karty przechwytującej pomoże zmniejszyć obciążenie procesora. Zmniejszenie obciążenia zwiększy twoją wydajność, ale różni się w zależności od gry. Większość gier na PC opiera się głównie na wydajności GPU, podczas gdy kilka gier opiera się na wydajności procesora. W związku z tym karty przechwytywania będą miały minimalny wzrost wydajności w przypadku większości gier na komputery PC. Będzie miał niewielkie ulepszenia w grach komputerowych, które polegają na przetwarzaniu procesora. W większości przypadków karty przechwytywania dla komputerów PC są przydatne tylko w przypadku konfiguracji z dwoma komputerami. Konfiguracja podwójnego komputera Głównym celem karty przechwytywania jest poprawa jakości przesyłania strumieniowego i nagrywania. Jednak większość nowoczesnych systemów komputerowych może obsługiwać transmisje strumieniowe i gry bez karty przechwytywania. Karta przechwytująca nie poprawi znacząco wydajności ani nie zwiększy liczby klatek na sekundę (FPS). Jeśli masz niską liczbę klatek na sekundę lub niską jakość przesyłania strumieniowego, idealnym rozwiązaniem będzie podwójny komputer z kartą przechwytującą. Jeden system powinien być używany do grania, a drugi jest używany niezależnie do przesyłania strumieniowego. Podwójna konfiguracja komputera z kartą przechwytywania zapewni wolne od opóźnień doświadczenie i najwyższą jakość strumienia.
jeśli przesyłasz czysto wideo z kamery internetowej, nie musisz się martwić, ponieważ tło jest statyczne, znacznie niższa rzeczywista szybkość transmisji w porównaniu do grania w gry cały ekran się porusza
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)