FYI: Starhub blokuje korzystanie z korporacyjnego serwera poczty elektronicznej z domowych sieci szerokopasmowych. Zaczęło się pod koniec zeszłego tygodnia, nie mogę wysyłać (wychodzących smtp) wiadomości e-mail przy użyciu mojej pracy
FYI: Starhub blokuje korzystanie z korporacyjnego serwera poczty e-mail z domowego sz
Misja 67 napisała: FYI: Starhub blokuje korzystanie z korporacyjnego serwera poczty e-mail, z ich domowych sieci szerokopasmowych. Zaczęło się pod koniec zeszłego tygodnia, nie mogę wysyłać (wychodzących smtp) wiadomości e-mail przy użyciu mojej pracy
guyz92 napisał: Domyślam się, że blokują port 25, który jest zwykle wykorzystywany do wysyłania spamu. Spróbuj zmienić port e-mail firmowej poczty e-mail na alternatywne porty lub użyj sieci VPN. Używam portu 465 portu SSL do połączenia. Blokują także port 587. Myślę, że blokują cały ruch pocztowy wychodzący z domowej sieci szerokopasmowej. Tylko OK do ich zatwierdzonej listy serwerów. Znowu to działało przez lata do końca zeszłego tygodnia. Wszyscy inni ważni dostawcy usług internetowych w Singapurze tego nie robią!
Mission67 napisał: Używam portu 465 portu SSL do połączenia. Blokują także port 587. Myślę, że blokują cały ruch pocztowy wychodzący z domowej sieci szerokopasmowej. Tylko OK do ich zatwierdzonej listy serwerów. Znowu to działało przez lata do końca zeszłego tygodnia. Wszyscy inni ważni dostawcy usług internetowych w Singapurze tego nie robią! Gmail nadal może działać. Czy próbowałeś "telnet <adres IP serwera poczty> 587"? Jeśli jest pusty ekran lub komunikat banera serwera oznacza, że port nie jest zablokowany.
LemonT napisał: Gmail nadal może działać. Czy próbowałeś "telnet <adres IP serwera poczty> 587"? Jeśli jest pusty ekran lub komunikat banera serwera oznacza, że port nie jest zablokowany. Dzięki LemonT. Tak, serwery Gmail są zatwierdzone przez Starhub. My
Jest to tak opóźnione. Dlaczego cofają się zamiast robić postępy. Ludzie pracujący w domu to nowy normalny człowiek.
A może twoja strona korporacyjna zablokowała port i zmusiła cię do korzystania z VPN w celu uzyskania dostępu? Większość firm to robi.
Tak, najprawdopodobniej twoja firma ma ograniczenia zamiast Starhubu. Moja firma używa serwera Microsoft Exchange i nie mam problemów z korzystaniem z programu Outlook. Nie muszę wysyłać vpn
Czy mogę zapytać, jakie są ustawienia Twojego serwera poczty wychodzącej w Outlooku? Słyszałem o kilku innych ludziach mających problem od końca kwietnia.
Czy istnieje jakieś rozwiązanie? Nie mogę też użyć go do wysyłania poczty wychodzącej. Obecne obejście na jakiś czas polegało na używaniu osobistego hotspotu z mojego Singtel Mobile.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)