FYI: Starhub blokuje korzystanie z korporacyjnego serwera poczty e-mail z domowego sz
#1

FYI: Starhub blokuje korzystanie z korporacyjnego serwera poczty elektronicznej z domowych sieci szerokopasmowych. Zaczęło się pod koniec zeszłego tygodnia, nie mogę wysyłać (wychodzących smtp) wiadomości e-mail przy użyciu mojej pracy
Reply
#2

Misja 67 napisała: FYI: Starhub blokuje korzystanie z korporacyjnego serwera poczty e-mail, z ich domowych sieci szerokopasmowych. Zaczęło się pod koniec zeszłego tygodnia, nie mogę wysyłać (wychodzących smtp) wiadomości e-mail przy użyciu mojej pracy
Reply
#3

guyz92 napisał: Domyślam się, że blokują port 25, który jest zwykle wykorzystywany do wysyłania spamu. Spróbuj zmienić port e-mail firmowej poczty e-mail na alternatywne porty lub użyj sieci VPN. Używam portu 465 portu SSL do połączenia. Blokują także port 587. Myślę, że blokują cały ruch pocztowy wychodzący z domowej sieci szerokopasmowej. Tylko OK do ich zatwierdzonej listy serwerów. Znowu to działało przez lata do końca zeszłego tygodnia. Wszyscy inni ważni dostawcy usług internetowych w Singapurze tego nie robią!
Reply
#4

Mission67 napisał: Używam portu 465 portu SSL do połączenia. Blokują także port 587. Myślę, że blokują cały ruch pocztowy wychodzący z domowej sieci szerokopasmowej. Tylko OK do ich zatwierdzonej listy serwerów. Znowu to działało przez lata do końca zeszłego tygodnia. Wszyscy inni ważni dostawcy usług internetowych w Singapurze tego nie robią! Gmail nadal może działać. Czy próbowałeś "telnet <adres IP serwera poczty> 587"? Jeśli jest pusty ekran lub komunikat banera serwera oznacza, że port nie jest zablokowany.
Reply
#5

LemonT napisał: Gmail nadal może działać. Czy próbowałeś "telnet <adres IP serwera poczty> 587"? Jeśli jest pusty ekran lub komunikat banera serwera oznacza, że port nie jest zablokowany. Dzięki LemonT. Tak, serwery Gmail są zatwierdzone przez Starhub. My
Reply
#6

Jest to tak opóźnione. Dlaczego cofają się zamiast robić postępy. Ludzie pracujący w domu to nowy normalny człowiek.
Reply
#7

A może twoja strona korporacyjna zablokowała port i zmusiła cię do korzystania z VPN w celu uzyskania dostępu? Większość firm to robi.
Reply
#8

Tak, najprawdopodobniej twoja firma ma ograniczenia zamiast Starhubu. Moja firma używa serwera Microsoft Exchange i nie mam problemów z korzystaniem z programu Outlook. Nie muszę wysyłać vpn
Reply
#9

Czy mogę zapytać, jakie są ustawienia Twojego serwera poczty wychodzącej w Outlooku? Słyszałem o kilku innych ludziach mających problem od końca kwietnia.
Reply
#10

Czy istnieje jakieś rozwiązanie? Nie mogę też użyć go do wysyłania poczty wychodzącej. Obecne obejście na jakiś czas polegało na używaniu osobistego hotspotu z mojego Singtel Mobile.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)