Cześć, chciałbym zasięgnąć porady ekspertów, Mam sporadyczne połączenia, dzięki którym internet działa przez 30 sekund, a następnie nie ma połączenia przez 30 sekund i ostatnio się powtarza. Zdarzyło się to kilka razy, a sprawa jest zwykle rozwiązywana przez starhub "push" lub coś z przypisanym adresem IP. Jednak zacząłem patrzeć na możliwość z powodu mojego routera będącego starzeniem się Asusa N56U. Jest ze mną od prawie 5 lat i zastanawiam się, czy to powoduje problemy.
Przerwana łączność ze względu na stary router?
spróbuj zresetować i zrestartować ONT i router i zobaczyć?
Już zrobione Spróbował także wszelkich akcji zachęty cmd i wyłączenia zarówno ont, jak i routera przez godzinę i nadal trwa. W porządku, jeśli wrócę 24 godziny później
ReinhartX napisał: Już zrobione Spróbował także wszelkich akcji zachęty cmd i wyłączenia zarówno ont, jak i routera przez godzinę i nadal trwa. W porządku, jeśli wrócę 24 godziny później może to jest router. czy możesz spróbować pożyczyć od kogoś innego routera i zobaczyć?
ZrE0_Cha0s napisał: może to jest router. czy możesz spróbować pożyczyć od kogoś innego routera i zobaczyć? Trudno wybrać tę metodę, jak powiedzmy dziś mam przerywane połączenie, ale jutro będzie dobrze. I pojawia się przypadkowo ... jakbym mógł mieć ten problem kilka dni później do miesiąca lub dłużej. Tak czy inaczej przeszukuję witryny starhub i wydaje się, że jest to powszechny problem
Może problem związany z ciepłem? Wydmuchaj wentylator na router i zasilacz sieciowy.
W przeszłości miałem sporadyczne rozłączenia z Starfugiem, a na końcu był to ich dlinkowy router. Najpierw musisz wykluczyć, że to nie niektóre problemy pochodzą z Starfug. Myślę, że jedynym sposobem, aby się przekonać, jest zastąpienie twojego asusa czymś innym i sprawdzenie, czy problem nadal występuje. Twój problem brzmi znajomo. Czy problem zniknie sam następnego ranka, a dokładniej po 3-5 rano? Następnego dnia uruchamiasz urządzenie, wszystko wraca do normy? Jeśli nie możesz dostać zapasowego routera do przetestowania, po prostu poproś Starfuga o odesłanie technika. Ale nie pokładaj nadziei w swoich technologach, prawie wszyscy z nich wiedzą tylko podstawowe problemy. Miałem ponad 6 miesięcy tego samego numeru i sam go rozwiązałem.
Router ma już 5 lat. Myślę, że logicznym założeniem jest myślenie, że twój router ustępuje. Zawsze możesz podłączyć kabel LAN bezpośrednio do routera i monitorować łączność z Internetem. Chipset Wi-Fi może łatwo ulec uszkodzeniu w porównaniu do chipsetu lan. Możesz także wypożyczyć lub kupić tani router, aby wypróbować.
wraca do normy następnego dnia. Chyba spróbuję bezpośrednio do ONT, jeśli nigdy się to nie powtórzy =
ReinhartX napisał: wraca do normy następnego dnia. Zgadnij, chory spróbuj bezpośrednio do ONT, jeśli kiedykolwiek się to powtórzy = następnym razem problem ten ponownie wypłynie na powierzchnię, przetestuj bezpośrednio ONT. Jeśli nadal te same problemy powiedzą Starfugowi, to przerywane rozłączenie po prostu nie zniknie i nalegają, aby nie tracić więcej czasu i poprosić technika, aby przyszedł sprawdzić. Mogę niemal zagwarantować, że ich na wpół wypaleni technicy nic nie rozwiążą (powinienem wiedzieć, że miałem kilku, którzy sprawdzili i nic nie rozwiązali). Wszystko gotowe, a Starfug wciąż nie może go rozwiązać, powiedz im bezpośrednio, że chcesz rozwiązać ten problem za pomocą haka lub oszustwa, a absolutnie nie zapłacisz za zepsuty produkt.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)