Cześć chłopaki, Proszę pomóż. Pracuję w biurze jako oficer wsparcia IT. Niedawno użytkownicy w firmie i ja otrzymywaliśmy komunikat "Wysoki alert bezpieczeństwa" podczas korzystania z Internetu. Dzieje się to na każdej stronie internetowej, do której się udajemy i znika tylko po wielokrotnym odświeżaniu strony lub przy użyciu widoku zgodności. Użytkownicy korzystają z przeglądarek Internet Explorer i Google Chrome. Przykro mi, ale nie mogę opublikować linku do obrazu, ponieważ nie mam wystarczającej liczby postów. Proszę pomóż! Będzie to bardzo docenione! Dziękuję Ci!
Wysokie zagrożenie bezpieczeństwa?
Pracujesz jako informatyk i nie wiesz, jak rozwiązać te problemy?
negativzero napisał: Pracujesz jako informatyk i nie wiesz, jak rozwiązać te problemy? Wciąż jestem nowy i się uczę. Przepraszamy, może to być dla Ciebie coś małego, ale byłbym wdzięczny, gdybym mógł uzyskać pomoc i uczyć się od Ciebie i tego problemu. (:
Użyj laptopa i wtyczki do sieci, aby sprawdzić, czy nie jest to ogólny błąd ustawienia sieci lub tylko określone komputery. Lepiej sprawdź również ustawienia routera i serwera. Teraz zapłać mi pensję XD.
micheloving napisał: Użyj laptopa i wtyczki do sieci, aby sprawdzić, czy nie jest to ogólny błąd ustawienia sieci lub tylko określone komputery. Lepiej sprawdź również ustawienia routera i serwera. Teraz zapłać mi pensję XD. Dziękuję Ci! Spróbuję! (:
fantasy151 napisał: Wciąż jestem nowy i się uczę. Przepraszamy, może to być dla Ciebie coś małego, ale byłbym wdzięczny, gdybym mógł uzyskać pomoc i uczyć się od Ciebie i tego problemu. (: Czy masz zainstalowany AV? Czy oprogramowanie działa w najnowszej wersji? Wszystkie komputery lub tylko kilka?
Może mistyfikacja, a nie faktyczne zagrożenie. TS, po prostu umieść swój link do obrazu tutaj, a bro tutaj pomoże załadować.
fantasy151 napisał: Wciąż jestem nowy i się uczę. Przepraszamy, może to być dla Ciebie coś małego, ale byłbym wdzięczny, gdybym mógł uzyskać pomoc i uczyć się od Ciebie i tego problemu. (: Nowość to jedna rzecz, ale brak konstruktywności to zupełnie inna sprawa. Skoro jesteś nowy, a co z twoim bezpośrednim przełożonym? Bez użytecznych informacji, ludzie tutaj nie mogą ci pomóc. Twój problem jest dokładnie taki, jak wchodzisz do kliniki i mówisz lekarzowi, że nie czuje się dobrze "i oczekujesz od lekarza, aby wykonał pełną kontrolę ciała, aby dowiedzieć się, co jest z tobą nie tak. Dlaczego nie możesz podać bardziej istotnych informacji na temat problemu?
negativzero napisał: Czy masz zainstalowany AV? Czy oprogramowanie działa w najnowszej wersji? Wszystkie komputery lub tylko kilka? Tak AV zainstalowany i działający w najnowszej wersji. Większość komputerów, nie wszystkie.
fantasy151 napisał: Nie mogę opublikować linku z powodu niewystarczającej liczby postów Przykro mi, że nie przekazałem Ci wystarczających informacji. Mam link do obrazu, ale nie mogę go opublikować, ponieważ właśnie do niego dołączam. Wypiszę całą wiadomość tutaj: Nie możesz pobrać pliku "htm-file.htm", ponieważ jest on zainfekowany wirusem "nieznany". URL = pcsupport. o. com
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)