Wysokie zagrożenie bezpieczeństwa?
#1

Cześć chłopaki,   Proszę pomóż. Pracuję w biurze jako oficer wsparcia IT. Niedawno użytkownicy w firmie i ja otrzymywaliśmy komunikat "Wysoki alert bezpieczeństwa" podczas korzystania z Internetu. Dzieje się to na każdej stronie internetowej, do której się udajemy i znika tylko po wielokrotnym odświeżaniu strony lub przy użyciu widoku zgodności. Użytkownicy korzystają z przeglądarek Internet Explorer i Google Chrome.   Przykro mi, ale nie mogę opublikować linku do obrazu, ponieważ nie mam wystarczającej liczby postów.   Proszę pomóż! Będzie to bardzo docenione!   Dziękuję Ci!
Reply
#2

Pracujesz jako informatyk i nie wiesz, jak rozwiązać te problemy?
Reply
#3

negativzero napisał: Pracujesz jako informatyk i nie wiesz, jak rozwiązać te problemy? Wciąż jestem nowy i się uczę. Przepraszamy, może to być dla Ciebie coś małego, ale byłbym wdzięczny, gdybym mógł uzyskać pomoc i uczyć się od Ciebie i tego problemu. (:
Reply
#4

Użyj laptopa i wtyczki do sieci, aby sprawdzić, czy nie jest to ogólny błąd ustawienia sieci lub tylko określone komputery. Lepiej sprawdź również ustawienia routera i serwera. Teraz zapłać mi pensję XD.
Reply
#5

micheloving napisał: Użyj laptopa i wtyczki do sieci, aby sprawdzić, czy nie jest to ogólny błąd ustawienia sieci lub tylko określone komputery. Lepiej sprawdź również ustawienia routera i serwera. Teraz zapłać mi pensję XD. Dziękuję Ci! Spróbuję! (:
Reply
#6

fantasy151 napisał: Wciąż jestem nowy i się uczę. Przepraszamy, może to być dla Ciebie coś małego, ale byłbym wdzięczny, gdybym mógł uzyskać pomoc i uczyć się od Ciebie i tego problemu. (: Czy masz zainstalowany AV? Czy oprogramowanie działa w najnowszej wersji? Wszystkie komputery lub tylko kilka?
Reply
#7

Może mistyfikacja, a nie faktyczne zagrożenie. TS, po prostu umieść swój link do obrazu tutaj, a bro tutaj pomoże załadować.
Reply
#8

fantasy151 napisał: Wciąż jestem nowy i się uczę. Przepraszamy, może to być dla Ciebie coś małego, ale byłbym wdzięczny, gdybym mógł uzyskać pomoc i uczyć się od Ciebie i tego problemu. (: Nowość to jedna rzecz, ale brak konstruktywności to zupełnie inna sprawa. Skoro jesteś nowy, a co z twoim bezpośrednim przełożonym? Bez użytecznych informacji, ludzie tutaj nie mogą ci pomóc. Twój problem jest dokładnie taki, jak wchodzisz do kliniki i mówisz lekarzowi, że nie czuje się dobrze "i oczekujesz od lekarza, aby wykonał pełną kontrolę ciała, aby dowiedzieć się, co jest z tobą nie tak. Dlaczego nie możesz podać bardziej istotnych informacji na temat problemu?
Reply
#9

negativzero napisał: Czy masz zainstalowany AV? Czy oprogramowanie działa w najnowszej wersji? Wszystkie komputery lub tylko kilka? Tak AV zainstalowany i działający w najnowszej wersji. Większość komputerów, nie wszystkie.
Reply
#10

fantasy151 napisał: Nie mogę opublikować linku z powodu niewystarczającej liczby postów Przykro mi, że nie przekazałem Ci wystarczających informacji. Mam link do obrazu, ale nie mogę go opublikować, ponieważ właśnie do niego dołączam. Wypiszę całą wiadomość tutaj: Nie możesz pobrać pliku "htm-file.htm", ponieważ jest on zainfekowany wirusem "nieznany". URL = pcsupport. o. com
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)