Witam wszystkich mam ten problem ostatnio, gdzie moje połączenia internetowe gaśnie. dzieje się to tylko na 5G. Im za pomocą tplink wdn4800 do podłączenia mojego komputera do routera Stinktel 7002GRV, który jest dostarczany z planem 100mbps. oprogramowanie sprzętowe, brak modyfikacji. aby ponownie połączyć się z siecią 5G, najpierw muszę najpierw połączyć się z siecią 2.4G, zalogować się w ustawieniach routera (192.168.1.254) i zmienić kanał 5G. Wtedy będę mógł się z nim połączyć. więcej opisu problemu - nagłe odłączenie w dowolnym momencie w ciągu dnia - trwa wiecznie (i nigdy nie będzie w stanie) połączyć się bez wykonywania powyższych czynności. - nie wyświetla się komunikat o błędzie - dzieje się na każdym pojedynczym kanale, w którym go zmieniam. 36, 40, 44, ... 161. - niektóre kanały są bardziej stabilne niż inne. doceniam każdą udzieloną pomoc, dziękuję.
Losowe rozłączenia w sieci 5G Pomoc!
xia0pr1nce napisał: Witam wszystkich mam ten problem ostatnio, gdzie moje połączenia internetowe gaśnie. dzieje się to tylko na 5G. Im za pomocą tplink wdn4800 do podłączenia mojego komputera do routera Stinktel 7002GRV, który jest dostarczany z planem 100mbps. oprogramowanie sprzętowe, brak modyfikacji. aby ponownie połączyć się z siecią 5G, najpierw muszę najpierw połączyć się z siecią 2.4G, zalogować się w ustawieniach routera (192.168.1.254) i zmienić kanał 5G. Wtedy będę mógł się z nim połączyć. więcej opisu problemu - nagłe odłączenie w dowolnym momencie w ciągu dnia - trwa wiecznie (i nigdy nie będzie w stanie) połączyć się bez wykonywania powyższych czynności. - nie wyświetla się komunikat o błędzie - dzieje się na każdym pojedynczym kanale, w którym go zmieniam. 36, 40, 44, ... 161. - niektóre kanały są bardziej stabilne niż inne. doceniam każdą udzieloną pomoc, dziękuję. a co z innymi urządzeniami bezprzewodowymi? masz problem z połączeniem z 5GHz?
tylko mój komputer ma możliwość połączenia z 5g. telefony, laptop i telewizor w wersji 2.4
xia0pr1nce napisał: tylko mój komputer ma możliwość połączenia z 5g. telefony, laptop i telewizor w wersji 2.4 dobrze, to myślę, że powinieneś spróbować zaktualizować sterownik swojej karty bezprzewodowej i upewnić się, że usterka nie występuje na nim w pierwszej kolejności. po czym możesz zadzwonić do singtel, aby zastąpić router, jeśli masz pewność, że karta bezprzewodowa nie jest wadliwa.
sterownik został już zaktualizowany, ale problem nadal występuje. zmieni pomoc modemu? czy powinienem spróbować zainstalować niestandardowe oprogramowanie ... Mam tylko nadzieję, że unikam kręcenia się w kółko za pomocą infolinii singtel ...
Nie jesteś pewien swoich rzeczywistych konfiguracji, ale możesz wypróbować następującą konfigurację: 1) Bezpieczeństwo Wifi: Użyj WPA2 z AES (tylko AES) 2) Wifi Użyj N tylko jeśli to możliwe i nie mieszaj 3) Użyj przepustowości 20
Huffie napisał: Nie jesteś pewien swoich rzeczywistych konfiguracji, ale możesz wypróbować następującą konfigurację: 1) Bezpieczeństwo Wifi: Użyj WPA2 z AES (tylko AES) 2) Wifi Użyj N tylko jeśli to możliwe i nie mieszaj 3) Użyj przepustowości 20
Czy ktoś wie, jak zmienić te ustawienia na stronie domowej routera?
xia0pr1nce napisał: Czy ktoś wie, jak zmienić te ustawienia na stronie domowej routera? Ypu chciał się zalogować na stronę pomocy technicznej, która chroniona jest hasłem. Google i hasło pojawią się ..
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)