Problemy z WiFi D-Link DIR-868L
#1

Cześć chłopaki,   Korzystam z routera bezprzewodowego D-Link DIR-868L dostarczonego przez StarHub od września 2014.   Nie mam problemów z połączeniem przewodowym i bezprzewodowym, aż do niedawna zasięg sieci bezprzewodowej wydaje się spadać. Teraz nie mogłem mieć stabilnego połączenia bezprzewodowego w pokojach. Ruter jest na StarHub oprogramowania i ustawień domyślnych, gdy był po raz pierwszy. Ktoś doświadcza tego problemu?   Dzięki
Reply
#2

ahber79 napisał: Cześć chłopaki, Korzystam z routera bezprzewodowego D-Link DIR-868L dostarczonego przez StarHub od września 2014. Nie mam problemów z połączeniem przewodowym i bezprzewodowym, aż do niedawna zasięg sieci bezprzewodowej wydaje się spadać. Teraz nie mogłem mieć stabilnego połączenia bezprzewodowego w pokojach. Ruter jest na StarHub oprogramowania i ustawień domyślnych, gdy był po raz pierwszy. Ktoś doświadcza tego problemu? Dzięki może możesz odkryć aktualizację oprogramowania? lub może chcesz zrestartować router?
Reply
#3

renfred89 napisał: może możesz odkryć aktualizację oprogramowania? lub może chcesz zrestartować router? Jestem na oprogramowaniu 1.03SHC. Podaje, że to najnowsze oprogramowanie. Czy istnieje bardziej zaktualizowane oprogramowanie? Router i ONT są włączane i wyłączane za każdym razem, gdy potrzebuję korzystać z Internetu. Nie jest włączony 24
Reply
#4

ahber79 napisał: Jestem na oprogramowaniu 1.03SHC. Podaje, że to najnowsze oprogramowanie. Czy istnieje bardziej zaktualizowane oprogramowanie? Router i ONT są włączane i wyłączane za każdym razem, gdy potrzebuję korzystać z Internetu. Nie jest włączony 24/7. Przepraszam, nie mam pojęcia o wersji oprogramowania i tylko sugerowałem możliwą rozdzielczość. Myślę, że jeśli zasięg zostanie zakłócony, może to być problem ze sprzętem. Mój stary stary router również znajdował się na ołtarzu, gdy zasięg był naprawdę zły i pewnego dnia radio po prostu odmówiło uruchomienia.
Reply
#5

@ renfred89, to najnowsze oprogramowanie dla DIR-868L. Używam też tej wersji. @ ahber79, Twoje bezprzewodowe połączenie z twoim pokojem zależy od tego, gdzie umieścisz router. Jeśli nie możesz zmienić pozycji routera, sugerujesz, aby uzyskać AP lub produkt linii energetycznej, aby ominąć ograniczenia Wi-Fi. Możesz także spróbować połączyć za pomocą pasma 2,4-godzinnego, które może poruszać się na większej odległości. Idź do routera i ustaw sygnał WiFi na maksimum. Mój nadal minimum, ponieważ dobrze mi to służy.
Reply
#6

tungsten2 napisał: @ renfred89, to najnowsze oprogramowanie dla DIR-868L. Używam też tej wersji. @ ahber79, Twoje bezprzewodowe połączenie z twoim pokojem zależy od tego, gdzie umieścisz router. Jeśli nie możesz zmienić pozycji routera, sugerujesz, aby uzyskać AP lub produkt linii energetycznej, aby ominąć ograniczenia Wi-Fi. Możesz także spróbować połączyć za pomocą pasma 2,4-godzinnego, które może poruszać się na większej odległości. Idź do routera i ustaw sygnał WiFi na maksimum. Mój nadal minimum, ponieważ dobrze mi to służy. pozycja routera była taka sama od czasu pierwszej instalacji. Ostatni raz nie ma problemów z łączeniem się z wifi w moim pokoju. Chociaż sygnał nie jest tak silny, ale strony wciąż można załadować. Jednak ostatnio siła sygnału jest taka sama, ale strony nie ładują się lub pojawia się komunikat o błędzie, aby sprawdzić moje połączenie internetowe. Muszę wyjść z pokoju, a połączenie zostanie wznowione. Sygnał Wi-Fi jest ustawiony na maksimum i używam pasma 2,4hz, ponieważ jest nieco mocniejszy. Optymalny kanał używany w oparciu o analizator wifi.
Reply
#7

ahber79 napisał: Cześć chłopaki, Korzystam z routera bezprzewodowego D-Link DIR-868L dostarczonego przez StarHub od września 2014. Nie mam problemów z połączeniem przewodowym i bezprzewodowym, aż do niedawna zasięg sieci bezprzewodowej wydaje się spadać. Teraz nie mogłem mieć stabilnego połączenia bezprzewodowego w pokojach. Ruter jest na StarHub oprogramowania i ustawień domyślnych, gdy był po raz pierwszy. Ktoś doświadcza tego problemu? Dzięki Używam tego oprogramowania i mam dobre połączenie http://support.dlink.com/ProductInfo.aspx?m=DIR-868L 1. Aktualizuj moc wyjściową 1 pasma FCC 2.Update mydlink agent do obsługi połączenia SSL FCC podniosła ograniczenia mocy transmisji i złagodziła inne ograniczenia dla niektórych kanałów w paśmie 5 GHz. Wśród zmian w urządzeniach Nielicencjonowanej Krajowej Infrastruktury Informacyjnej (U-NII) w raporcie i zamówieniu w paśmie 5 GHz znajdują się zmiany w części 15.74 (a) FCC, które zwiększają maksymalną moc wyjściową dla punktów dostępowych pracujących w paśmie 5,15 - 5,25 GHz ( aka Kanały 36 - 48) od 50 mW do 1 W. AP używające tych częstotliwości mogą teraz pracować na zewnątrz na tych poziomach mocy.
Reply
#8

windwaver napisał: Używam tego oprogramowania i mam dobre połączenie http://support.dlink.com/ProductInfo.aspx?m=DIR-868L 1. Aktualizuj moc wyjściową 1 pasma FCC 2.Update mydlink agent do obsługi połączenia SSL FCC podniosła ograniczenia mocy transmisji i złagodziła inne ograniczenia dla niektórych kanałów w paśmie 5 GHz. Wśród zmian w urządzeniach Nielicencjonowanej Krajowej Infrastruktury Informacyjnej (U-NII) w raporcie i zamówieniu pasma 5 GHz znajdują się zmiany w części 15.74 (a) FCC, które zwiększają maksymalną moc wyjściową dla punktów dostępowych pracujących w paśmie 5,15 - 5,25 GHz ( aka Kanały 36 - 48) od 50 mW do 1 W. AP używające tych częstotliwości mogą teraz pracować na zewnątrz na tych poziomach mocy. Dzięki! Wypróbuje to oprogramowanie i zobaczy, czy jest lepsze od wersji Starhub.
Reply
#9

ahber79 napisał: Dzięki! Wypróbuje to oprogramowanie i zobaczy, czy jest lepsze od wersji Starhub. Moje własne doświadczenie mówi mi, że jest nieco lepiej w pewnych odległościach z tym oprogramowaniem w porównaniu do zapasów. Spróbuj, ponieważ wzrost mocy oznacza zazwyczaj lepsze połączenie.
Reply
#10

windwaver napisał: Moje własne doświadczenie mówi mi, że jest nieco lepiej w pewnych odległościach z tym oprogramowaniem w porównaniu do zapasów. Spróbuj, ponieważ wzrost mocy oznacza zazwyczaj lepsze połączenie. Dzięki. Sygnał WiFi na tym oprogramowaniu wydaje się nieco mocniejszy. Musisz przetestować więcej. Mój problem jest bardziej jak czasami nie ma połączenia z Internetem, mimo że nadal podłączony do wifi. Czasami połączenie zostanie wznowione po kilku minutach. Czasami muszę wyłączyć i na Wi-Fi na urządzeniach, aby przywrócić połączenie. Więc nie jestem pewien, co jest nie tak.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)