Łącze DSL Singlet upuszczane losowo (np. Kilka godzin)
#1

Cześć wszystkim, nie wiem co z tym zrobić. Używam bramy 2701HGV-E (biała brama mio), nie używając miotv. Za każdym razem, po kilku godzinach, łącze DSL w moim Singtel Broadband (10 Mb / s) spadnie, a pojawi się komunikat o błędzie:     Zacytować: Łącze szerokopasmowe jest obecnie niedostępne   Błąd: połączenie szerokopasmowe System nie wykrył żadnego sygnału szerokopasmowego z powodu fizycznej łączności. Aby przywrócić połączenie:   Dla abonentów DSL Broadband        Sprawdź, czy zainstalowano mikrofiltr dla każdego telefonu lub faksu w twoim domu i upewnij się, że telefon lub faks jest prawidłowo podłączony do portu PHONE mikrofonu.      Upewnij się, że nie ma kabla Ethernet podłączonego do portu BROADBAND bramki.      Po sprawdzeniu powyższych połączeń uruchom ponownie bramkę i spróbuj ponownie.   Potem muszę ponownie uruchomić bramkę i wszystko będzie dobrze. W przeciwnym razie po prostu utknie bez dostępu do Internetu (nie ustanowiony link DSL).   Czy to jest brama czy linia? Możemy wykonywać połączenia telefoniczne, więc zdecydowanie nie jest to spowodowane mikrofilterami lub zakłóceniami z telefonów.
Reply
#2

darknezx napisał: Cześć wszystkim, nie wiem co z tym zrobić. Używam bramy 2701HGV-E (biała brama mio), nie używając miotv. Za każdym razem, po kilku godzinach, łącze DSL w moim Singtel Broadband (10 Mb / s) spadnie, a pojawi się komunikat o błędzie: Potem muszę ponownie uruchomić bramkę i wszystko będzie dobrze. W przeciwnym razie po prostu utknie bez dostępu do Internetu (nie ustanowiony link DSL). Czy to jest brama czy linia? Możemy wykonywać połączenia telefoniczne, więc zdecydowanie nie jest to spowodowane mikrofilterami lub zakłóceniami z telefonów. Często spotykałem się z takimi sytuacjami. Wcześniej korzystał z tego białego modemu mio, ale został zmieniony na bezpłatny modem AzTech DSL7000GRV (S). W zeszłym tygodniu przyszedł do mnie pewien technik i wspomniał, że stan okablowania telefonicznego z korytarza do mojego domu jest naprawdę zły, dlatego umówiłem się na spotkanie z SingTelem jutro, aby wykonać nowe okablowanie z korytarza do mojego domu. Jeśli chodzi o twój problem, to albo twoja brama albo problem z linią, ponieważ (1) brama, z której korzystasz jest w pewnym sensie przestarzała, może możesz poprosić o zmianę modemu routera, lub (2) może ten sam problem z nim.
Reply
#3

Dzięki, mój dom został właśnie odnowiony 4 lata temu, więc nie może tak być. Chcę, żeby inżynier zszedł jutro, by spojrzeć jutro, czy zmiana bramy jest darmowa? Ostatnim razem zawsze po prostu to wysysam, ale teraz jest cholernie źle Liao.
Reply
#4

darknezx napisał: .... czy zmiana bramy jest darmowa? Ostatnim razem zawsze po prostu to wysysam, ale teraz jest cholernie źle Liao. Wszystko zależy od SingTel, czy są gotowi wymienić je dla siebie. Poprosiłem ich na Twitterze o zmianę modemu, ponieważ wifi i połączenie internetowe rozłączają się co kilka sekund, ale potem wysyłają do mnie GUS, a ja mówię im, że modem routera im używa tych nieaktualnych, a zasięg wifi słabnie i blahblahblah, i zaakceptowali moją prośbę, a następnego dnia zastąpili ją modemem DSL7000GRV (S). Możesz spróbować powiedzieć im teraz swoją sytuację i powiedzieć im, że modem bramki, którego używasz, jest nieaktualny i poprosić o zmianę go za darmo.
Reply
#5

Cześć! Facet od szumu z singela przyszedł rano i zrobił nowe okablowanie z pionu na końcu korytarza kondygnacji, czyli holu z windą, do mojego domu z nowym portem telefonicznym. Od teraz połączenie internetowe jest płynne. Mam nadzieję, że już więcej problemów z tym!
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)