Cześć wszystkim, mój homeplug 117E Powerline Link
Aztech Homeplug Laggy
ki113r napisał: Cześć wszystkim, mój homeplug 117E Powerline Link
Oznacza, że na twojej linii energetycznej występują zakłócenia.
ki113r napisał: Cześć wszystkim, moja wtyczka do gniazdka 117E Dioda stanu połączenia sieciowego / stanu aktywności miga ostatnio pomarańczowe światło. Próbowałem resetować wiele razy, ale to nie rozwiązuje tego problemu. Czy jest coś, co mogę zrobić, żeby to rozwiązać? Z góry dziękuję! Czy jesteś podłączony bezpośrednio do ściany lub do listwy zasilającej? Spróbuj iść bezpośrednio. W każdym razie, czy nadal masz dobrą prędkość, gdy jest pomarańczowy? Czasami mój zapuszcza się na pomarańczowo, ale wciąż mam dobrą prędkość. Kiedyś chciałem zrobić próbę przez eliminację, wyłączyć urządzenia, które nie są w użyciu, aby zobaczyć, czy wpłynie to na światła prędkości / led. Ale zrezygnowałem, bo nie mogę się tym przejmować i byłem całkiem zadowolony z mojej obecnej prędkości. Dostaję około 85 - 90 Mb / s na mój plan szerokopasmowy w technologii starhub 100mbps. Lub może to być twój router.
Dzięki za odpowiedzi. Mój jest bezpośrednio w punkcie ściany, miał dobrą prędkość przez ostatnie 8 miesięcy, aż do zeszłego tygodnia, a następnie stał się laggy. Zwłaszcza, gdy gram w Dota2. Miałem 15 pingów, ale teraz mój ping wynosi od 250 do 500 sekund.
ki113r napisał: Dzięki za odpowiedzi. Mój jest bezpośrednio w punkcie ściany, miał dobrą prędkość przez ostatnie 8 miesięcy, aż do zeszłego tygodnia, a następnie stał się laggy. Zwłaszcza, gdy gram w Dota2. Miałem 15 pingów, ale teraz mój ping wynosi od 250 do 500 sekund. Czy jesteś subskrybentem Starhub? Użytkownicy kablowi skarżą się ostatnio na duże opóźnienia ping, więc może to nie być spowodowane przez wtyczki homeplug: Wyjątkowo wysoki ping na 100 Mb / s, zaczynając od ... - Społeczność StarHub - 96149
Ah-Pin-Kor napisał: Czy jesteś subskrybentem Starhub? Użytkownicy kablowi skarżą się ostatnio na duże opóźnienia ping, więc może to nie być spowodowane przez wtyczki homeplug: Wyjątkowo wysoki ping na 100 Mb / s, zaczynając od ... - Społeczność StarHub - 96149 Okej, to powinno dać mi odpowiedź. Jestem subskrybentem Starhub Fiber
jury_pack napisał: Oznacza, że na twojej linii energetycznej występują zakłócenia. Mój jest nowym BTO i bezpośrednio na ścianie.
stone1978 napisał: Mój jest nowym BTO i bezpośrednio na ścianie. Cześć Kamień, Możesz także wypróbować różne gniazda ścienne, aby sprawdzić, czy są jakieś ulepszenia.
Mój ping wydaje się już dobry. Prawdopodobnie Starhub jest przyczyną? @ stone1978, kto jest twoim ISP?
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)