Tutaj idzie.. Mój pakiet 24 (45 USD miesięcznie) pakiet promocyjny zakończył się 7 kwietnia 2015 r. Napisałem wiadomość e-mail do MR z powodu rozwiązania umowy w dniu 11 kwietnia 2015 r. MR odpowiedziała następnego dnia i chciała, żebym zalogował się na swoje konto na ich stronie internetowej i wysłał do nich prośbę. Może jestem ślepy, ale nie widzę nigdzie na ekranie, gdzie kliknąć, aby wysłać to przeklęte "żądanie". Po wielu dingach postanowiłem dzisiaj zadzwonić do nich. 21 kwietnia 2015 dzisiaj. Wszystko było w porządku, dopóki nie wsadzili mnie do ich terminali obsługi personelu. Nie rozumiem, dlaczego MR pozwala pewnej osobie sprawnej przerwać połączenie ... prawdopodobnie potrzebują więcej złego powtórzenia. Powiedziano mi, że muszę płacić proporcjonalnie (65 USD miesięcznie) do 21 kwietnia 2015 r. przypomniałem jej, że napisałem 11 kwietnia, ona odpowiedziała, że zarzuty będą miały miejsce do 18-go dnia, ponieważ zgodnie z umownymi porozumieniami i przemysłowymi normami do wypowiedzenia należy odstąpić z 7-dniowym wyprzedzeniem. Rzecz w tym, że już wcześniej wyłączyłem modem i usunąłem modem przed kwietniem 2015 r. Dlaczego powinienem płacić za coś, z czego nie korzystałem? Kiedy rzuciłem jej wyzwanie, by sprawdzić zapisy serwera, odrzuciła: "Odpowiadam tylko na pytanie dotyczące stawek". Zdecydowanie wrócę do domu i sprawdzę umowę z gównem z 7-dniowym wyprzedzeniem. Wniosek: MyRepublic pasuje tylko do muszli klozetowej ... gównianej firmy.
Powód 101 dlaczego nie powinieneś subskrybować MyRepublic
Jak to ah. Oni są ludźmi z kamwanami, którzy kończą swoje usługi. Na szczęście nie zapisałem się do MyRepublic lor. M1 jeszcze lepiej.
Właściwie mam dwa plany światłowodowe, a drugi to M1. MYR jak inni bracia
I nadal ufasz, że są czwartym telem w Singapurze?
Mam nadzieję, że nie dostaną licencji, aby stać się czwartym telco
neuro33 napisał: Właściwie mam dwa plany światłowodowe, a drugi to M1. MYR jak inni bracia
mrclubbie napisał: Mam nadzieję, że nie dostaną licencji, aby stać się czwartym telco Więc niech SMRT będzie czwartym telco?
spotykam to wcześniej na zielono (z wyjątkiem zarozumiałego przedstawiciela). lol
zer0ne napisał: Nie próbowałem brać w tym udziału, ale twoja umowa wygasła w dniu siódmym, a Ty napisałeś, aby zakończyć 11. To już daje im pretekst, by oskarżyć cię o ocenę i, co najgorsze, problem został opóźniony do 21, a ty zadzwoniłeś ponownie. Przykro mi to mówić, ale prosisz ich, żeby cię "pokroili". nie jest to pro-rated thingy, jest "z 7-dniowym wyprzedzeniem", że tak ....
Tam zawsze jest T & C dla każdego telco ... nie tylko MR. Jeśli masz wolny czas, wystarczy rzucić okiem na małe litery w umowie. N normalnie zauważysz wszystkie warunki są na ich korzyść ..... lol
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: