Myślę, że jest to typowe dla firm, które utrudniają świadczenie usług, aby zniechęcić ludzi do robienia tego. Ale muszę powiedzieć z doświadczenia, które opisałeś, to bardzo zła obsługa klienta.
Powód 101 dlaczego nie powinieneś subskrybować MyRepublic
watzup_ken napisał: Myślę, że jest to typowe dla firm, które utrudniają świadczenie usług, aby zniechęcić ludzi do robienia tego. Ale muszę powiedzieć z doświadczenia, które opisałeś, to bardzo zła obsługa klienta. No cóż, w zasadzie nie ma żadnych przypomnień od firm telekomunikacyjnych, jeśli wasze plany wygasną ..... To tak, jakby chcieli, żebyście dokładnie ustalili datę podpisania planu 24 miliony lat temu. W związku z tym jej obowiązkiem jest wiedzieć i śledzić, kiedy plan wygaśnie, aby firmy nie mogły pobierać dodatkowych opłat i rozbijać. Twarde prawdy.
Zwykle wypowiedzenia wynosi 7 dni, w umowie również nie. Nie będą mieli 24-godzinnego okresu wypowiedzenia, ponieważ infra nie należy do nich.
sprzedawca4 napisał: Więc niech SMRT będzie czwartym telco? Lepiej nie tak dobrze
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)