Powód 101 dlaczego nie powinieneś subskrybować MyRepublic
#11

Myślę, że jest to typowe dla firm, które utrudniają świadczenie usług, aby zniechęcić ludzi do robienia tego. Ale muszę powiedzieć z doświadczenia, które opisałeś, to bardzo zła obsługa klienta.
Reply
#12

watzup_ken napisał: Myślę, że jest to typowe dla firm, które utrudniają świadczenie usług, aby zniechęcić ludzi do robienia tego. Ale muszę powiedzieć z doświadczenia, które opisałeś, to bardzo zła obsługa klienta. No cóż, w zasadzie nie ma żadnych przypomnień od firm telekomunikacyjnych, jeśli wasze plany wygasną ..... To tak, jakby chcieli, żebyście dokładnie ustalili datę podpisania planu 24 miliony lat temu. W związku z tym jej obowiązkiem jest wiedzieć i śledzić, kiedy plan wygaśnie, aby firmy nie mogły pobierać dodatkowych opłat i rozbijać. Twarde prawdy.
Reply
#13

Zwykle wypowiedzenia wynosi 7 dni, w umowie również nie. Nie będą mieli 24-godzinnego okresu wypowiedzenia, ponieważ infra nie należy do nich.
Reply
#14

sprzedawca4 napisał: Więc niech SMRT będzie czwartym telco? Lepiej nie tak dobrze
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: