Nie wiem, jak działa gwarancja asrock, po prostu podziel się moim doświadczeniem z MSI mobo 2 wks temu ... Problem: po włączeniu komputera pętla nie może się uruchomić. Więc na galopie usługowym przetestują twojego mobo na miejscu, a także pokażą ci, czy twój mobo działa perfekcyjnie. Jeśli nie, natychmiast zmienią się dla ciebie lub wyślą do RMA wystarczy przypomnieć Corbellowi, że nie przetestują komponentu, jeśli marka nie będzie pod nimi, tak jak powiedziano, jeśli przyniesiecie RAM razem z mobo, zwrócą wam RAM
Płyta główna poważny problem
Informant napisał: Ale spróbowałem strzelić przez mobo bez opóźnienia. możesz odłączyć zasilanie
Informant napisał: Nadal w ramach gwarancji 10 miesięcy więcej niż gwarancji To działało od daty zakupu i nie zdawało sobie sprawy, że kwestia mobo jest cały czas Ostatni krok ard kilka miesięcy po dacie zakupu uruchomienie powoli ma problem. Ale strzał przez mobo bezpośrednio nie ma problemu. Zmień zupełnie nowy psu nadal ten sam problem Problem staje się coraz gorszy, obawiam się, że raz wysłany tam przetestują i nie powiedzą żadnego problemu .. Naprawdę nie rozumiesz, o czym mówisz. Niemniej jednak, potwierdziłeś, że GPU nie jest problemem. zmień także zasilacz. Procesor ... mało prawdopodobny Na lewo ostatnią jest pamięć RAM n, patrz .... jeśli też nie możesz .... sprowadzić do centrum RMA n niech przetestują dla ciebie. Jeśli nadal masz gwarancję n, okazało się, że Mobo ma problem, nie rozumiem, dlaczego odmówią zmiany dla ciebie. również przynieś swoje potwierdzenie.
Jeśli wykluczyć MB, PSU i GPU, pozostawia procesora lub ewentualnie HDD lub RAM do testowania. Procesor - spróbuj zamienić zamiennik, jeśli możesz go znaleźć HDD - zamiast tego zainstaluj system operacyjny na dysku SSD RAM - testuj pojedynczy pendrive DDR4 w różnych slotach
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)