Problem bezprzewodowy
#1

Jestem nowym subskrybentem linii światłowodowej M1. Połączenie jest stabilne i szybkie na moim biurku, przewodowo.   Potrzebuję pomocy z konfiguracjami bezprzewodowymi na moim routerze, ponieważ wydaje mi się, że moje połączenie bezprzewodowe z moimi telefonami i laptopami jest niestabilne. Przeprowadziłem testy w WiFi Analyzer i przełączono na mniej obciążony kanał, ale problem nadal występuje.   Moje zegarki mam pokazują się na Toggle i narzekają, że musi buforować co 15 do 20 minut. Ładowanie stron internetowych w moim telefonie również wydaje się czasami bardzo powolne.   Czy są jakieś inne ustawienia, które powinienem sprawdzić? Router: ASUS RT-AC56S   Dzięki.
Reply
#2

mshahrulazri napisał: Jestem nowym subskrybentem linii światłowodowej M1. Połączenie jest stabilne i szybkie na moim biurku, przewodowo. Potrzebuję pomocy z konfiguracjami bezprzewodowymi na moim routerze, ponieważ wydaje mi się, że moje połączenie bezprzewodowe z moimi telefonami i laptopami jest niestabilne. Przeprowadziłem testy w WiFi Analyzer i przełączono na mniej obciążony kanał, ale problem nadal występuje. Moje zegarki mam pokazują się na Toggle i narzekają, że musi buforować co 15 do 20 minut. Ładowanie stron internetowych w moim telefonie również wydaje się czasami bardzo powolne. Czy są jakieś inne ustawienia, które powinienem sprawdzić? Router: ASUS RT-AC56S Dzięki. Jestem na MR i komentuję toggle.sg. Używam połączenia przewodowego i przełącznik będzie buforował losowo w każdym programie. Przesyłanie strumieniowe innych witryn jest prawidłowe, z wyjątkiem przełączania. Poczuj, że to ten, który ma problem.
Reply
#3

leongws napisał: Jestem na MR i komentuję toggle.sg. Używam połączenia przewodowego i przełącznik będzie buforował losowo w każdym programie. Przesyłanie strumieniowe innych witryn jest prawidłowe, z wyjątkiem przełączania. Poczuj, że to ten, który ma problem. Jestem subskrybentem, aby również przełączać. toggle przeżywa problem z przepustowością i są bardzo otwarci na problem, jeśli do nich zadzwonisz. w związku z tym nie problem routera ..
Reply
#4

leongws napisał: Jestem na MR i komentuję toggle.sg. Używam połączenia przewodowego i przełącznik będzie buforował losowo w każdym programie. Przesyłanie strumieniowe innych witryn jest prawidłowe, z wyjątkiem przełączania. Poczuj, że to ten, który ma problem. renfred89 napisał: Jestem subskrybentem, aby również przełączać. toggle przeżywa problem z przepustowością i są bardzo otwarci na problem, jeśli do nich zadzwonisz. w związku z tym nie problem routera .. To ulga. Dziękuję Ci!
Reply
#5

Korzystam z szerokopasmowego kabla Starhub 100MBPS. Nie mam pewności, czy muszę zresetować modem Cisco
Reply
#6

discoburg napisał: Korzystam z szerokopasmowego kabla Starhub 100MBPS. Nie mam pewności, czy muszę zresetować modem Cisco
Reply
#7

Dziękuję za odpowiedź. Pójdę kupić lepszy router. MikeDirnt78 napisał: Router Cisco znany jest z tego problemu. po prostu wykonaj wyszukiwanie google. wyłącz funkcję bezprzewodową i połącz się z lepszym routerem Wi-Fi.
Reply
#8

Wyłączyłem funkcję łączności bezprzewodowej. Ustaw Cisco na most. Podłącz router Dlink przez port LAN z Cisco do portu internetowego Dlink. Jednak ikona internetu Dlink pozostała czerwona MikeDirnt78 napisał: Router Cisco znany jest z tego problemu. po prostu wykonaj wyszukiwanie google. wyłącz funkcję bezprzewodową i połącz się z lepszym routerem Wi-Fi.
Reply
#9

discoburg napisał: Wyłączyłem funkcję łączności bezprzewodowej. Ustaw Cisco na most. Podłącz router Dlink przez port LAN z Cisco do portu internetowego Dlink. Jednak ikona internetu Dlink pozostała czerwona podejrzewam, że nie skonfigurowałeś poprawnie. http:
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)