#1

Miałem losowe BSOD przez ostatnie 2 miesiące, prawdopodobnie 1-2 razy w tygodniu.   Jak mogę ustalić, na czym polega problem?     To był komunikat o błędzie w moim systemie Windows po jego automatycznym ponownym uruchomieniu.   Sygnatura problemu:    Problem Nazwa zdarzenia: BlueScreen    Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48    Identyfikator lokalizacji: 1033   Dodatkowe informacje o problemie:    Kod BCC: 116    BCP1: FFFFFA800A1982D0    BCP2: FFFFF8800440F7F8    BCP3: 0000000000000000    BCP4: 0000000000000002    Wersja systemu operacyjnego: 6_1_7601    Service Pack: 1_0    Produkt: 256_1   Pliki, które pomagają opisać problem:    C: \ Windows \ Minidump \ 082317-11138-01.dmp    C: \ Users \ User \ AppData \ Local \ Temp \ WER-16192-0.sysdata.xml
Reply
#2

IceX napisał: Miałem losowe BSOD przez ostatnie 2 miesiące, prawdopodobnie 1-2 razy w tygodniu. Jak mogę ustalić, na czym polega problem? To był komunikat o błędzie w moim systemie Windows po jego automatycznym ponownym uruchomieniu. Sygnatura problemu: Problem Nazwa zdarzenia: BlueScreen Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7601.2.1.0.256.48 Identyfikator lokalizacji: 1033 Dodatkowe informacje o problemie: Kod BCC: 116 BCP1: FFFFFA800A1982D0 BCP2: FFFFF8800440F7F8 BCP3: 0000000000000000 BCP4: 0000000000000002 Wersja systemu operacyjnego: 6_1_7601 Service Pack: 1_0 Produkt: 256_1 Pliki, które pomagają opisać problem: C: \ Windows \ Minidump \ 082317-11138-01.dmp C: \ Users \ User \ AppData \ Local \ Temp \ WER-16192-0.sysdata.xml aby dowiedzieć się, co dokładnie powoduje BSOD, musisz przesłać ten plik z tej ścieżki (C: \ Windows \ Minidump \ 082317-11138-01.dmp) i pozwolić analizować forum.
Reply
#3

Przejdź do tej strony i prześlij plik dmp pokaże natychmiastowy wynik.
Reply
#4

mówi, że nie mam uprawnień do otwarcia pliku. Na moim komputerze jest tylko jedno konto użytkownika ..
Reply
#5

IceX napisał: przesłał plik, a poniżej jest dziennik: Crash Dump Analysis dostarczana przez OSR Open Systems Resources, Inc. (http://www.osr.com) Online Analysis Crash Dump Analysis Service Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.osronline.com Windows 7 Kernel Wersja 7601 (Service Pack 1) MP (4 proc) Darmowy x64 Produkt: WinNt, pakiet: TerminalServer SingleUserTS Zbudowany przez: 7601.23864.amd64fre.win7sp1_ldr.170707-0600 Nazwa maszyny: Podstawa jądra = 0xfffff800`03055000 PsLoadedModuleList = 0xfffff800`03297750 Debuguj czas sesji: piątek 1 września 12: 12: 14.798 2017 (UTC - 4:00) Czas pracy systemu: 0 dni 0: 04: 24.626 ******************************************* *************************** * * * Analiza błędów * * * ******************************************* *************************** VIDEO_TDR_FAILURE (116) Próba zresetowania sterownika ekranu i odzyskania po upływie limitu czasu nie powiodła się. Argumenty: Arg1: fffffa8009c62010, Opcjonalny wskaźnik do wewnętrznego kontekstu odzyskiwania TDR (TDR_RECOVERY_CONTEXT). Arg2: fffff880044587f8, Wskaźnik do modułu sterownika odpowiedzialnego urządzenia (np. Znacznika właściciela). Arg3: 0000000000000000, Opcjonalny kod błędu (NTSTATUS) ostatniej nieudanej operacji. Arg4: 0000000000000002, Opcjonalne dane zależne od kontekstu wewnętrznego. Szczegóły debugowania: ------------------ TRIAGER: Nie można otworzyć pliku triage: e: \ dump_analysis \ program \ triage \ modclass.ini, błąd 2 FAULTING_IP: atikmpag + f7f8 fffff880`044587f8 4883ec28 sub rsp, 28h DEFAULT_BUCKET_ID: GRAPHICS_DRIVER_TDR_FAULT CUSTOMER_CRASH_COUNT: 1 BUGCHECK_STR: 0x116 PROCESS_NAME: System CURRENT_IRQL: 0 STACK_TEXT: fffff880`06136888 fffff880`0452b388: 00000000`00000116 fffffa80`09c62010 fffff880`044587f8 00000000`00000000: nt! KeBugCheckEx fffff880`06136890 fffff880`0452b092: fffff880`044587f8 fffffa80`09c62010 fffffa80`080e5d50 fffffa80`0719d410: dxgkrnl! TdrBugcheckOnTimeout + 0xec fffff880`061368d0 fffff880`1154bfcb: fffffa80`09c62010 00000000`00000000 fffffa80`080e5d50 fffffa80`0719d410: dxgkrnl! TdrIsRecoveryRequired + 0x1a2 fffff880`06136900 fffff880`11575d45: 00000000`ffffffff 00000000`00003f55 00000000`00000000 00000000`00000002: dxgmms1! VidSchiReportHwHang + 0x40b fffff880`061369e0 fffff880`1157448b: 00000000`00000102 00000000`00000004 00000000`00003f55 00000000`00000000: dxgmms1! VidSchiCheckHwProgress + 0x71 fffff880`06136a10 fffff880`115472f2: ffffffff`ff676980 fffffa80`0719d410 00000000`00000000 00000000`00000000: dxgmms1! VidSchiWaitForSchedulerEvents + 0x1fb fffff880`06136ab0 fffff880`1157404a: 00000000`00000000 fffffa80`06caa940 00000000`00000080 fffffa80`0719d410: dxgmms1! VidSchiScheduleCommandToRun + 0x1da fffff880`06136bc0 fffff800`03360152: 00000000`fffffc32 fffffa80`07af7b50 fffffa80`06676b10 fffffa80`07af7b50: dxgmms1! VidSchiWorkerThread + 0xba fffff880`06136c00 fffff800`030b6926: fffff880`02f65180 fffffa80`07af7b50 fffff880`02f6ffc0 fffffa80`0706c180: nt! PspSystemThreadStartup + 0x5a fffff880`06136c40 00000000`00000000: 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000 00000000`00000000: nt! KiStartSystemThread + 0x16 STACK_COMMAND: .bugcheck; kb FOLLOWUP_IP: atikmpag + f7f8 fffff880`044587f8 4883ec28 sub rsp, 28h SYMBOL_NAME: atikmpag + f7f8 FOLLOWUP_NAME: MachineOwner MODULE_NAME: atikmpag IMAGE_NAME: atikmpag.sys DEBUG_FLR_IMAGE_TIMESTAMP: 5971306e FAILURE_BUCKET_ID: X64_0x116_IMAGE_atikmpag.sys BUCKET_ID: X64_0x116_IMAGE_atikmpag.sys Kontynuacja: MachineOwner jak widzisz. jest to problem z kartą graficzną. odnoszą się do pogrubionych. możesz spróbować ponownie zainstalować sterownik i sprawdzić, czy działa. w przeciwnym razie może być możliwe uplorry gpu.
Reply
#6

TS, sprawdź swoją kartę graficzną, czy wiruje wentylator gpu? Widziałem i rozwiązałem wiele BSOD, ponieważ wentylator się nie wirował. Jeśli jest to karta graficzna na pokładzie, może to być problem ze sterownikami, o czym wspomniano w powyższym poście.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)