To chyba najgorszy Internet szerokopasmowy, jakiego kiedykolwiek używałem. (przerwał mi ponownie, gdy skończyłem pisać). Przerywaj co najmniej dwa razy na minutę, niezależnie od dnia i nocy, Doświadczyłem tego od 4 do 5 miesięcy temu i nadal mnie denerwuje. Powiedzieli mi, że to jest 200 Mb / s Fibre Broadband, jak szybko to działa, jak to jest możliwe, w końcu jest po prostu kawałkiem ****, to totalnie bzdura. Złożyłem kilka skarg, ale skończyło się to samo, nic nie wyszło lepiej. Jeśli cenisz swój czas i pieniądze, moja sugestia nigdy nie jest znakiem usług szerokopasmowych M1, w szczególności szerokopasmowych światłowodów, jest całkowicie ssać i źle, masz moje słowa.
Suck M1 Fibre Broadband
na czym polega problem? przerywane rozłączenia? opublikuj swój komputer
Andriy_vince napisał: To chyba najgorszy Internet szerokopasmowy, jakiego kiedykolwiek używałem. (przerwał mi ponownie, gdy skończyłem pisać). Przerywaj co najmniej dwa razy na minutę, niezależnie od dnia i nocy, Doświadczyłem tego od 4 do 5 miesięcy temu i nadal mnie denerwuje. Powiedzieli mi, że to jest 200 Mb / s Fibre Broadband, jak szybko to działa, jak to jest możliwe, w końcu jest po prostu kawałkiem ****, to totalnie bzdura. Złożyłem kilka skarg, ale skończyło się to samo, nic nie wyszło lepiej. Jeśli cenisz swój czas i pieniądze, moja sugestia nigdy nie jest znakiem usług szerokopasmowych M1, w szczególności szerokopasmowych światłowodów, jest całkowicie ssać i źle, masz moje słowa. Czy poprosiłeś nawet instalatorów OpenNet o odczyt TP, zanim go podpisałeś. To się stanie, zanim instalatorzy M1 zejdą i zainstalują ONT. Przyczyną może być utrata sygnału, która jest bardzo wysoka i musi zakończyć się niepowodzeniem. Żaden ISP nie może wziąć tej winy poza OpenNet, jeśli tak było w tym przypadku.
Używam włókna m1. Dla mnie nie ma problemu. Być może jest problem, który wymaga pomocy w rozwiązywaniu problemów
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)