Mój list do Singtel
Mój list do Singtel
purplebanana napisał: Szanowny Panie Sirace jest gotowy do włókien. Więc singtel kazał mi marnować 1 godzinę w kolejce w sklepie z pozdrowieniami, ponieważ ich system wyświetlał, że mój nowy adres nie jest gotowy. 16 października 2012 (środa) Singtel zadzwonił do mnie w sprawie mojego zażalenia, a także do ustalenia moich 2 terminów na przeniesienie Mio. Pani, z którą rozmawiałem, potwierdziła moją nominację na singla na 1 dzień i wspomniała, że pomoże mi umówić się na spotkanie z opennetem 23 października. Zadzwoniła do mnie później i wspomniała, że jest problem z systemem, a ona nie jest w stanie zarezerwować spotkania na opennet. Więc będzie musiała oddzwonić, kiedy potwierdzi spotkanie z Opennet. Powiedziałem jej, że jeśli 23 października jest pełne, 25th oct będzie również dla mnie dobry. Czekałem cały 16 października do połowy 17 października i nikt nie zadzwonił do mnie z prośbą o potwierdzenie mojej wizyty. 17 października 2012 (czwartek) Nie mogłem już dłużej czekać, ponieważ muszę złożyć wniosek o spotkanie, dlatego zadzwoniłem 1688, aby sprawdzić status moich spotkań. Pierwszy telefon, który wykonałem, oficer obsługi klienta powiedział mi, co widzi w systemie, moja wizyta na opennet nie jest jeszcze ustalona. Więc zapytałem go, jak długo muszę czekać, ponieważ muszę ubiegać się o urlop z pracy, aby być w domu na spotkanie i wszystko, co mógł powiedzieć, to "kolega zajmujący się twoją prośbą poinformuje cię z wyprzedzeniem przed terminem spotkania" (KURSU MUSISZ OTRZYMAĆ MNIE W ADVANCE!) I "co mogę zrobić, postaram się jak najlepiej, aby kolega, który śledził twoje konto, aby był na bieżąco." 17 października 2012 (czwartek) Obsługa klienta Singtel WRESZCIE potwierdziłam moją apelę po tym, jak zadzwoniłem 2-3 razy, aby sprawdzić status, a CSO mówi, że nie muszę być w domu na spotkanie z Opennetem, ponieważ łatka na linii zostanie wykonana na zewnątrz Dom. Nie powiedziano mi poprzednio, że zadzwoniłem! Zaproponowano mi wówczas zrzeczenie się opłat za przeniesienie w wysokości 80 USD z powodu niedogodności, które mi spowodowały. 26 października - 1 listopada 2012 r .: przeniosłem się do mojego nowego miejsca 26 października 2012 r. I minął tydzień bez internetu. A dzisiaj, 1 listopada 2012 r. Jest moją wizytą u technika Singtela, który zajmie się konfiguracją mojego miotv
Wysłałem ten list do ich CEO wczoraj i dostałem wezwanie tego ranka od tego człowieka, i powiedziałem, że on będzie moim punktem kontaktu od teraz na o mojej prośbie. on dostarczy niezbędne informacje z różnych działów (w ciągu ostatnich 3 tygodni !!) i zaktualizuje mnie później. Będę cierpliwie czekał, aż zdobędzie stronę opowieści Singela. i zażądam zrzeczenia się nie tylko moich opłat za przeniesienie (za ten rodzaj "usługi" relokacyjnej "dostarczyli" mnie), rachunków, które zapłaciłem w tym miesiącu (ale nie korzystałem z mojego łącza światłowodowego przez 1 cały tydzień) i Jakąkolwiek rekompensatę powinni mi dać (ponieważ cała ta sprawa przeciągnęła się na 3 tygodnie, a wciąż nie rozwiązano i czy można sobie wyobrazić, jak niedogodność polega na tym, aby być bez internetu !?) singtel "rocks" mój świat! Dalej, ludzie! idź zarejestrować się w singelu i bądź na łasce tak jak ja !!
Nie masz prawa narzekać, ponieważ dobrowolnie wybrałeś Singtel, gdy są inne opcje.
kitsura napisał: Nie masz prawa narzekać, ponieważ dobrowolnie wybrałeś Singtel, gdy są inne opcje. W przypadku problemów z backendami możesz uzyskać to od dowolnego opco, a więc RSP. Jakie było zatem znaczenie, gdy inne RSP miało opóźnienia?
kitsura napisał: Nie masz prawa narzekać, ponieważ dobrowolnie wybrałeś Singtel, gdy są inne opcje. Gdzie jeszcze można uzyskać mioTV jako pakiet? A skąd wiadomo, że to nie jest problem OpenNet? Oczywiście, w tej chwili nikt nie wie. Ale jeśli tak, to czy nie wpłynie to również na innych dostawców usług internetowych? Zawsze lepiej jest poczekać na prawdziwy obraz przed wykonaniem zdjęcia. Strzelaj z perspektywy czasu.
konsument nie ma prawa składać reklamacji za niedostarczenie usługi w ciągu 3 tygodni? wow ... zadziwiasz mnie. więc jeśli nie mogą spełnić mojej prośby o przeniesienie, nie mogę się przenieść do domu i nie mogę narzekać? kitsura napisał: Nie masz prawa narzekać, ponieważ dobrowolnie wybrałeś Singtel, gdy są inne opcje.
Nie jestem zbyt dobrze zorientowany w takich technicznych kwestiach, więc nie wiem dokładnie, o co chodzi. Wiem tylko, że muszą wrócić jeszcze jeden dzień, aby to naprawić, a ja wciąż płacę rachunek w tym okresie, ponieważ oni wymyślą, jak rozwiązać ten problem. liangtam napisał: W przypadku problemów z backendami możesz uzyskać to od dowolnego opco, a więc RSP. Jakie było zatem znaczenie, gdy inne RSP miało opóźnienia?
jeśli dostanę teraz opcję, z przyjemnością zakończę wszystkie usługi singtel. upgrade napisał: Gdzie jeszcze można uzyskać mioTV jako pakiet? A skąd wiadomo, że to nie jest problem OpenNet? Oczywiście, w tej chwili nikt nie wie. Ale jeśli tak, to czy nie wpłynie to również na innych dostawców usług internetowych? Zawsze lepiej jest poczekać na prawdziwy obraz przed wykonaniem zdjęcia. Strzelaj z perspektywy czasu.
Twój obszar właśnie miał rozwinięcie włókna? Jeśli tak, po instalacji jest 2 status Strona główna przeszła - backend nie został jeszcze przetestowany Home Reached - Gotowy do komercyjnej usługi Na poprzednim etapie, nawet jeśli pójdziesz w dół, myśląc, że mogą dać ci randkę, nie dostaniesz tego. I szczerze mówiąc, tym lepiej, że nie po prostu tracą zainteresowanie, bo wielkie firmy po prostu usiądą i naprawdę o tym zapomną.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)