Aktualizacja wiadomości SMS Modem SingTel
#1

Czy dzisiaj używasz tego przekazu dla SingTel Fibre Broadband?       Jak długo trwa cały proces aktualizacji? Nawiasem mówiąc, zwykle wyłączam się przed snem. Czy modem światłowodowy pozostanie włączony następnego ranka?
Reply
#2

nic nie otrzymałem jtjt00 napisał: Czy dzisiaj używasz tego przekazu dla SingTel Fibre Broadband? Jak długo trwa cały proces aktualizacji? Nawiasem mówiąc, zwykle wyłączam się przed snem. Czy modem światłowodowy pozostanie włączony następnego ranka?
Reply
#3

Moc
Reply
#4

tink 2 tygodnie temu dostałem bursztynowe światło na moim ONT. ponieważ po jakimś pingn speedtest, jego wciąż jest taki sam, więc nie mogę go opuścić?
Reply
#5

z którego routera używają btw?
Reply
#6

Bridge 2wire 5012 i połącz się z engenius esr9850.
Reply
#7

chunlianghere napisał: tink 2 tygodnie temu dostałem bursztynowe światło na moim ONT. ponieważ po jakimś pingn speedtest, jego wciąż jest taki sam, więc nie mogę go opuścić? Spróbuj sekwencyjnego restartu: Wyłącz Mio STB> modem> ONT w odstępach 3-minutowych. Po 3 minutach włącz go ponownie: ONT> modem> mio STB z tym samym 3-minutowym interwałem.
Reply
#8

robleesg napisał: Spróbuj sekwencyjnego restartu: Wyłącz Mio STB> modem> ONT w odstępach 3-minutowych. Po 3 minutach włącz go ponownie: ONT> modem> mio STB z tym samym 3-minutowym interwałem. wiem.. nie stanowiło to żadnego problemu, mimo że światło jest dostępne przez wiele tygodni.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)