Dzięki za wszystkie odpowiedzi! W moim przypadku korzystam z bezprzewodowego połączenia szerokopasmowego o przepustowości 1 Gb / s. W nocy czasami różne strony, na których surfuję, spowalniają ładowanie, a po chwili powoli stają się normalne. Wtedy to **** dzieje się znowu i znowu ... Jeśli chodzi o więcej szczegółów, mogę dzielić się tylko wtedy, gdy docieram do domu z pracy.
Jest to normalne?
jury_pack napisał: Bezprzewodowy czy przewodowy? Jakiej strony próbujesz uzyskać dostęp? Jeśli korzystasz z łączności bezprzewodowej, oznacza to, że w tym czasie wiele osób korzysta również z sieci bezprzewodowej, a zatem spowalniając szybkość, spróbuj zmienić kanał i sprawdź, czy to pomaga. Niektóre witryny mogą mieć duży ruch w godzinach szczytu i zwalniać. Musicie również sprawdzić, ile urządzeń połączono w tym czasie i co oni robili, czy to wszystko jest prawdą czy czym. Używam łączności bezprzewodowej, więc jak zmienić kanał? I co słychać? Myśląc o tym, w nocy cała moja rodzina korzysta z Internetu. Mój ojciec czyta chińskie powieści online; moja mama ogląda serial dramatyczny na telefonie Youtube; mój brat ogląda strumienie Dota2 podczas gry w Hearthstone, gdy surfuję po sieci lub wykonuję jakąś pracę lub gram Maplestory. Może to dlatego mój Internet jest bardzo wolny, bo przeciążony w nocy?
1. Jaki jest twój model routera - asus RT56u 2. Z jakiego komputera korzystasz - Windows 10 Pro 64-bitowy i7-4790k 16GB pamięci RAM 3. Czy jesteś podłączony drogą powietrzną lub miedzianą? - przewodowy 4. Jak daleko między routerem a komputerem? 1 m 5. Pls wysłać zdjęcie tutaj, co masz szybkość połączenia Pls wykonaj następujące kroki: -Open Network and Sharing Center -Kliknij na swoim ... -Otwórz centrum sieci i udostępniania -Kliknij na "Połączenie z siecią LAN" -postaj tutaj zdjęcie [
Uno_Hu napisał: Mój M1 1 Gb otrzymuje tylko dl 280 m
jury_pack napisał: Przestań dawać sugestie, które nawet nie pomogą. Wybacz, szefie, może chcesz zejść na dół, żeby ocenić sytuację. Zgłaszanie do pomocy technicznej i żądanie wsparcia technicznego na miejscu jest najlepszą opcją. Wsparcie techniczne specjalizuje się w rozwiązywaniu tego problemu.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)