[Oficjalna] Użytkownicy sieci Starhub mają problemy takie jak brak internetu, przeryw
#1

[Oficjalna] Użytkownicy sieci Starhub mają problemy takie jak brak internetu, przerywane odłączanie itp
Reply
#2

1 Twój problem jest taki sam, jaki napotkałem podczas Przerywanego połączenia
Reply
#3

oric1 napisał: 1 Twój problem jest taki sam, jaki napotkałem podczas Przerywanego połączenia Próbuję zobaczyć, jak wiele osób jest dotkniętych, bo wydaje się istnieją również inne wątki, takie jak twoje.
Reply
#4

Wiele skarg na sporadyczne problemy z połączeniem w Starhub Facebook i Starhub Community Forum. Starhub Facebook Visitor Posts Społeczność StarHub
Reply
#5

techidiot napisał: Z powodu licznych awarii mojej sieci domowej i nie wspominając o tym, że musiałem RMA trzy razy przetkać mój router, ponieważ SH CS ciągle mówi, że mój router jest uszkodzony. 1) Zawsze podkreślając, że ich sieć nie ma problemu, poproś klienta, aby odłączył się od ONT na PC
Reply
#6

oric1 napisał: Na szczęście to przeczytałem, byłem w trakcie zdobywania nowego routera. Ciągle myślałem, że to mój problem Asus AC87U, ponieważ po podłączeniu mojego komputera bezpośrednio do ONT nie ma problemu. Nie zmieniaj brata, nawet jeśli pójdziesz na Avertek, to będzie jak. Na pewno zapytają, który ISP, jeśli wspomnisz o Starhubu, będą lubić . Backend SH nie ma nic wspólnego z routerem.
Reply
#7

Pozwól mi trochę pomóc. Nie uzyskuję żadnego przerywanego połączenia, jeśli korzystam z Opendns Familyshield. Jeśli użyję domyślnego dns starhub, to doświadczę poważnego opóźnienia.
Reply
#8

tungsten2 napisał: Pozwól mi trochę kontibować. Nie uzyskuję żadnego połączenia, jeśli korzystam z Opendns Familyshield. Jeśli użyję domyślnego dns starhub, to doświadczę poważnego opóźnienia. Problem dławiący, który zauważam, ale jest oczywisty tylko w grach online. Trudno jest grać online w Starhub, którego musiałem przerwać. Otrzymuj skargę od innych użytkowników, że jeśli byłam gospodarzem, sesja jest okropny i nie do zagrania.
Reply
#9

Przez kilka ostatnich dni w Starhub's Fibre miałem ten sam problem z przerywanym połączeniem, do którego ostatnio zostałem uaktualniony. Naprawdę nigdy nie miałem problemu, kiedy byłem na kablu. Najbardziej zastanawiające jest to, że nie można uzyskać pomocy serwisowej (telefon, facebook, twitter). Czy oni rozpoczęli rekolekcje w całej firmie lub coś w tym tygodniu? To przerażające, jak wiele osób na stronie FB zdaje się mieć podobne problemy i absolutnie nie ma o tym pojęcia. Nigdy nie sądziłem, że są tacy źli. EDIT: Właściwie, w końcu udało mi się przejść i został rozwiązany. Technik powiedział, że to problem z adresem IP spowodowany długim wyłączeniem routera, kiedy wyjechałem na wakacje. Dla tych, którzy podejrzewają, że to jest problem (co może się pojawić, nawet jeśli router jest zawsze włączony) - wyłącz router i modem i poczekaj 2 minuty. Włącz TYLKO modem i odczekaj 2 minuty. Następnie włącz router i sprawdź, czy twoje połączenie się poprawia. Jeśli to się nie powiedzie, zadzwoń pod numer 1633 i przejdź do działu technicznego i wyjaśnij swój problem.
Reply
#10

samueleejiawei napisał: Przez kilka ostatnich dni w Starhub's Fibre miałem ten sam problem z przerywanym połączeniem, do którego ostatnio zostałem uaktualniony. Naprawdę nigdy nie miałem problemu, kiedy byłem na kablu. Najbardziej zastanawiające jest to, że nie można uzyskać pomocy serwisowej (telefon, facebook, twitter). Czy oni rozpoczęli rekolekcje w całej firmie lub coś w tym tygodniu? To przerażające, jak wiele osób na stronie FB zdaje się mieć podobne problemy i absolutnie nie ma o tym pojęcia. Nigdy nie sądziłem, że są tacy źli. W tygodniu świątecznym być może strona CS nie ma wielu pracowników. Być może 1 lub 2 naprawiają gorącą linię, podczas gdy inni idą na odosobnienie. W każdym razie zauważyć, że większość odpowiedzi, aktualizacji z mojej strony. Do tej pory nic z IMDA, ale nadal będzie aktualizować podobne problemy. Prawdopodobnie w związku z Bożym Narodzeniem, może nie ma odpowiedniego oficera.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)