Jestem na singlu fiber, wszystkie moje telefony i tablety w domu są w stanie połączyć się z moim wifi bez żadnych problemów. ale wygląda na to, że mój komputer stacjonarny (za pomocą sieci bezprzewodowej) czasami nie jest w stanie ostatnio łączyć się z moją siecią Wi-Fi. zwykle poprzez wyłączanie i włączanie mojego modemu wydaje się rozwiązywać problem, ale ostatnio nie udaje się nawiązać połączenia. Mogę zobaczyć moją sieć bezprzewodową (w tym moje połączenie Wi-Fi) na moim pulpicie, ale za każdym razem, gdy próbuję się połączyć, wydaje się nie działać. próbowałem ponownie zainstalować sterowniki karty bezprzewodowej. Próbowałem wyłączyć zasilanie i modemu. moje inne urządzenia nie mają problemu z łączeniem się z modemem Używam połączenia 2.4GHz nie mam tego problemu do ostatnich kilku tygodni nadal widzę połączenie z sąsiadami z góry dziękuję, jeśli pomożesz mi rozwiązać ten problem> <
potrzebujesz pomocy z połączeniem bezprzewodowym
Jeśli wszystkie inne klienty bezprzewodowe podłączone do tego samego pasma nie mają problemu, prawdopodobnie Twoja karta bezprzewodowa jest uszkodzona. thelastname napisał: Jestem na singlu fiber, wszystkie moje telefony i tablety w domu są w stanie połączyć się z moim wifi bez żadnych problemów. ale wygląda na to, że mój komputer stacjonarny (za pomocą sieci bezprzewodowej) czasami nie jest w stanie ostatnio łączyć się z moją siecią Wi-Fi. zwykle poprzez wyłączanie i włączanie mojego modemu wydaje się rozwiązywać problem, ale ostatnio nie udaje się nawiązać połączenia. Mogę zobaczyć moją sieć bezprzewodową (w tym moje połączenie Wi-Fi) na moim pulpicie, ale za każdym razem, gdy próbuję się połączyć, wydaje się nie działać. próbowałem ponownie zainstalować sterowniki karty bezprzewodowej. Próbowałem wyłączyć zasilanie i modemu. moje inne urządzenia nie mają problemu z łączeniem się z modemem Używam połączenia 2.4GHz nie mam tego problemu do ostatnich kilku tygodni nadal widzę połączenie z sąsiadami z góry dziękuję, jeśli pomożesz mi rozwiązać ten problem> < Aplikacja Samsung Galaxy S8 HardwareZone Forums
renfred89 napisał: Jeśli wszystkie inne klienty bezprzewodowe podłączone do tego samego pasma nie mają problemu, prawdopodobnie Twoja karta bezprzewodowa jest uszkodzona. Aplikacja Samsung Galaxy S8 HardwareZone Forums dzięki za radę, po sprawdzeniu z moją siostrą, dowiedziałem się, że jej laptop również stoi przed tym samym problemem co mój pulpit. Wygląda na to, że problem leży między podłączeniem okien do modemu. a nasze urządzenia mobilne nie mają problemów. czy powinienem kupować nowy router, aby spróbować rozwiązać problem?
może możesz spróbować skontaktować się z SingTel, aby sprawdzić ich koniec .
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: