podpisano umowę w dniu 21 marca 2014 r., a do dnia dzisiejszego nic nie zostało zrobione i poinformowano, że Singtel nie może potwierdzić daty świadczenia usługi połączenia z Optic Fibre. Naprawdę nie wiem, dlaczego Singtel przygotował paczki i poprosił ludzi o rejestrację, ale mogą zerwać umowę bez odszkodowania. Sugerowałbym, żeby nikt nie podpisywał się za połączeniem światłowodu, chyba że zostanie potwierdzone, że instalacja nie została opóźniona z powodu własnego problemu, który nie został zmaterializowany.
Singtel to najgorsze zarządzanie w 2014 roku
Ostatnio hmmm właśnie zarejestrowałem swój plan światłowodowy o przepustowości 300 Mb / s, podpisany w zeszłym tygodniu i zainstalowany wczoraj, dość szybko dla mnie
andytakcheung napisał: podpisano umowę w dniu 21 marca 2014 r., a do dnia dzisiejszego nic nie zostało zrobione i poinformowano, że Singtel nie może potwierdzić daty świadczenia usługi połączenia z Optic Fibre. Naprawdę nie wiem, dlaczego Singtel przygotował paczki i poprosił ludzi o rejestrację, ale mogą zerwać umowę bez odszkodowania. Sugerowałbym, żeby nikt nie podpisywał się za połączeniem światłowodu, chyba że zostanie potwierdzone, że instalacja nie została opóźniona z powodu własnego problemu, który nie został zmaterializowany. Powinien zadzwonić 1688, aby ścigać lub zejść do sklepu Singtel, by ścigać.
andytakcheung napisał: podpisano umowę w dniu 21 marca 2014 r., a do dnia dzisiejszego nic nie zostało zrobione i poinformowano, że Singtel nie może potwierdzić daty świadczenia usługi połączenia z Optic Fibre. Naprawdę nie wiem, dlaczego Singtel przygotował paczki i poprosił ludzi o rejestrację, ale mogą zerwać umowę bez odszkodowania. Sugerowałbym, żeby nikt nie podpisywał się za połączeniem światłowodu, chyba że zostanie potwierdzone, że instalacja nie została opóźniona z powodu własnego problemu, który nie został zmaterializowany. szczególny przypadek urs?
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)