Cześć, Mam nadzieję, że ktoś tu może mi pomóc z moim problemem, mam e-mail i zadzwoniłem do mojej republiki, aby zakończyć moją usługę światłowodową, ponieważ wkrótce będę przeprowadzał się do domu, to jest około 1 tygodnia i nikt nie wrócił do mnie, zadzwoń do nich teraz nikt nie odbierze , e-mail też nie ma zastosowania? Naprawdę mam nadzieję, że nie potrzebuję adwokata, który mi w tym pomoże, byłem zadowolony z ich usług, ale to jest naprawdę rozczarowanie, Bilet nr 8652 i 9059
Pomoc potrzebna do zakończenia usługi MyRepublic
Złóż skargę do IDA
Opublikuj zapytanie w tym wątku. http:
Dzięki, crazydeal,
Cześć, Przeglądałem twoje dokumenty i zdałem sobie sprawę, że zespół klienta zadzwonił do ciebie dwa razy 25 lipca, 16.00, ale nie było odpowiedzi. Otrzymujemy oddzwonienie z 25 lipca 17:00, stwierdzając, że nie możesz się zobowiązać w dniu wypowiedzenia. W związku z tym zażądano wstrzymania i oddzwonienia po podjęciu decyzji o dacie przetworzenia. Mogę załatwić natychmiastowe wypowiedzenie =).
zadzwoniłem wczoraj, aby potwierdzić moją datę i godzinę, jestem naprawdę dość czekania na innej linii dla mojej republiki do odebrania, wymaga cierpliwości i szczęścia, aby przejść przez, nie chcę przejść przez gorącą linię ponownie, a więc i Muszą uciekać się do publikowania na tym forum, aby uniknąć dalszych opóźnień, wszelkich elektronicznych wiadomości zwrotnych
nivleK1985 napisał: Cześć, Przeglądałem twoje dokumenty i zdałem sobie sprawę, że zespół klienta zadzwonił do ciebie dwa razy 25 lipca, 16.00, ale nie było odpowiedzi. Otrzymujemy oddzwonienie z 25 lipca 17:00, stwierdzając, że nie możesz się zobowiązać w dniu wypowiedzenia. W związku z tym zażądano wstrzymania i oddzwonienia po podjęciu decyzji o dacie przetworzenia. Mogę załatwić natychmiastowe wypowiedzenie =). Podaj aktualizację, nie podano żadnych połączeń ani opinii,
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)