Ktoś, kto ma ten sam numer czytnika Adobe, nie odpowiada po otwarciu pliku PDF, ponieważ został zaktualizowany do wersji 11.0.08? Poprzednia wersja 11.0.07 jest w porządku.
Adobe Reader 11.0.08 nie odpowiada .......
działa dobrze na komputerach roboczych mojej rodziny (xp, 7) ...
Problem dotyczy maszyn pracujących z Windows 7 Pro. Aktualizacja nastąpi, jeśli wpłynie to również na moje maszyny domowe. hlots123 napisał: działa dobrze na komputerach roboczych mojej rodziny (xp, 7) ...
tak, moja strona nie ma problemu z 3 komputerami używającymi win7 pro x64 ...
https://forums.adobe.com/message/5326390#5326390 https://forums.adobe.com/message/4805273#4805273 zobacz czy powyższe sugeruje pomoc ...
Spróbuję jeszcze raz. 11.0.08 nie ma problemu na komputerach w sieci. hlots123 napisał: https:
Po zmniejszeniu liczby dokumentów na ostatnio używanej liście program Adobe Reader nie zawiesza się na link z hlots123. Dzięki hlots123.
Na niektórych komputerach problem braku odpowiedzi trwa nadal, pomimo zmniejszenia do 1 ostatniego dokumentu.
Jakie czynności wykonałeś?
Albo po prostu uruchom Adobe Reader lub dwukrotnie kliknij plik PDF, krótko po, nie odpowiada ....... tungsten2 napisał: Jakie czynności wykonałeś?
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)