starhub niekonsekwentnie w dół?
#1

ktoś ma problem w sengkang? starhub. trzeba ponownie uruchomić PON i router, a następnie ok. inaczej nie ma internetu.
Reply
#2

Raz na jakiś czas najlepiej zrestartować zarówno ONT, jak i Routera.
Reply
#3

Czy ponowne uruchomienie działa? Jeśli tak, problem został rozwiązany. bearlina napisał: ktoś ma problem w sengkang? starhub. trzeba ponownie uruchomić PON i router, a następnie ok. inaczej nie ma internetu. Aplikacja Samsung Galaxy S8 HardwareZone Forums
Reply
#4

reboot rozwiązany, ale wrócił ponownie renfred89 napisał: Czy ponowne uruchomienie działa? Jeśli tak, problem został rozwiązany.
Reply
#5

bearlina napisał: reboot rozwiązany, ale wrócił ponownie Kontaktuj się z hotline starhub 1633 bezpośrednio z linią pomocy technicznej Broadband, a nie cs. Poproś o odświeżenie swojego adresu IP, aby wyjaśnić swoją sytuację. Mogą zweryfikować połączenie po ich zakończeniu. Postępuj zgodnie z ich procedurą. Ponieważ ta procedura może potrwać kilka minut, jeśli linia zajęta zadzwoni później, ponieważ może być połączona z inną.
Reply
#6

ok. zrobi. dzięki za sugestię. eric3743 napisał: Kontaktuj się z hotline starhub 1633 bezpośrednio z linią pomocy technicznej Broadband, a nie cs. Poproś o odświeżenie swojego adresu IP, aby wyjaśnić swoją sytuację. Mogą zweryfikować połączenie po ich zakończeniu. Postępuj zgodnie z ich procedurą. Ponieważ ta procedura może potrwać kilka minut, jeśli linia zajęta zadzwoni później, ponieważ może być połączona z inną.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)