ktoś ma problem w sengkang? starhub. trzeba ponownie uruchomić PON i router, a następnie ok. inaczej nie ma internetu.
starhub niekonsekwentnie w dół?
Raz na jakiś czas najlepiej zrestartować zarówno ONT, jak i Routera.
Czy ponowne uruchomienie działa? Jeśli tak, problem został rozwiązany. bearlina napisał: ktoś ma problem w sengkang? starhub. trzeba ponownie uruchomić PON i router, a następnie ok. inaczej nie ma internetu. Aplikacja Samsung Galaxy S8 HardwareZone Forums
reboot rozwiązany, ale wrócił ponownie renfred89 napisał: Czy ponowne uruchomienie działa? Jeśli tak, problem został rozwiązany.
bearlina napisał: reboot rozwiązany, ale wrócił ponownie Kontaktuj się z hotline starhub 1633 bezpośrednio z linią pomocy technicznej Broadband, a nie cs. Poproś o odświeżenie swojego adresu IP, aby wyjaśnić swoją sytuację. Mogą zweryfikować połączenie po ich zakończeniu. Postępuj zgodnie z ich procedurą. Ponieważ ta procedura może potrwać kilka minut, jeśli linia zajęta zadzwoni później, ponieważ może być połączona z inną.
ok. zrobi. dzięki za sugestię. eric3743 napisał: Kontaktuj się z hotline starhub 1633 bezpośrednio z linią pomocy technicznej Broadband, a nie cs. Poproś o odświeżenie swojego adresu IP, aby wyjaśnić swoją sytuację. Mogą zweryfikować połączenie po ich zakończeniu. Postępuj zgodnie z ich procedurą. Ponieważ ta procedura może potrwać kilka minut, jeśli linia zajęta zadzwoni później, ponieważ może być połączona z inną.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 4 Guest(s)