Złe doświadczenia z MyRepublic - Pierwsze spotkanie
Złe doświadczenia z MyRepublic - Pierwsze spotkanie
Nie widzę sensu tego przeciągać. Miałeś problem, który później rozwiązał się. Sprawa zamknięta. Firma może robić, co chcą na swojej stronie na Facebooku. To tylko sprzątanie. Dali ci odpowiedź, prawda? Uważam, że niesprawiedliwe jest ich winić w tej kwestii. Pamiętaj, to jest jednorazowe doświadczenie. Z tego, co wiesz, mogą skupić się na Comexie. Z drugiej strony nie mogę powiedzieć tego na pewno, ponieważ nie pracuję z / dla MR. Nie mam też żadnego interesu z nimi. Jestem z StarHub od ponad dekady i od czasu do czasu mam problemy.
Cześć, żeby wyjaśnić, który post to był? Ponieważ posty na FB nie mogą być ukryte. Klient klikający "post przez innych" będzie mógł zobaczyć Twój post jako zweryfikowany przez mojego znajomego. Domyślnie Facebook wyświetla tylko posty według MyRepublic. Mam nadzieję, że rozumiesz, że nasza obsługa klienta dokłada wszelkich starań, aby krok po kroku sprawdzać, czy problem dotyczy ONT, TP lub routera. Takich, jak pytanie, czy ONT jest czerwone, czy też nie. Ponieważ nie jesteśmy fizycznie obecni, musimy polegać na odpowiedzi klienta, aby znaleźć problem, aby zastosować prawidłowe rozwiązanie. Utrata połączenia może być spowodowana problemami z kablami itp., Ponieważ nie mamy żadnych bieżących lub limitów czasu z powodu DHCP przez urządzenie, które nie odnowiło się automatycznie. Istnieje zbyt wiele potencjalnych problemów.
Właśnie przesłałem moje forum wczoraj ... do teraz nie ma nowości .... wyglądam jakbym przeskoczył statek ...
brenkel napisał: Właśnie przesłałem moje forum wczoraj ... do teraz nie ma nowości .... wyglądam jakbym przeskoczył statek ... Czy możesz mi powiedzieć o szczegółach? Natychmiast otrzymuję ten proces.
shiokbuys napisał: Jestem z myrepublic od około 3 miesięcy i, szczerze mówiąc, do tej pory nie miałem problemu z moim połączeniem ... Co ty mówisz? Widzę twój post na ich Facebooku. Twój link również będzie widoczny. W ten sposób znalazłem ten wątek lol ... Otrzymali odpowiedź, twój post wciąż tam jest, twój problem zniknął. Chcesz również darmowe lody? brenkel napisał: Właśnie przesłałem moje forum wczoraj ... do teraz nie ma nowości .... wyglądam jakbym przeskoczył statek ... Ten też ... Odpręż się, 1 dzień. Znak duży 3 trzeba czekać 1 tydzień leh
Demori napisał: Co ty mówisz? Widzę twój post na ich Facebooku. Twój link również będzie widoczny. W ten sposób znalazłem ten wątek lol ... Otrzymali odpowiedź, twój post wciąż tam jest, twój problem zniknął. Chcesz również darmowe lody? Ten też ... Odpręż się, 1 dzień. Znak duży 3 trzeba czekać 1 tydzień leh Przepraszam ... mój M1 potrzebuje tylko dwóch dni na skonfigurowanie i uruchomienie od dnia rejestracji ...
brenkel napisał: Przepraszam ... mój M1 potrzebuje tylko dwóch dni na skonfigurowanie i uruchomienie od dnia rejestracji ... To dlatego, że masz już ONT. A może to niemożliwe. Zatwierdzenie NC trwa 3 dni.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: