Niedawno dostałem router i wszystko działa, ale nie mogę wykonywać połączeń WhatsApp na moich telefonach przez Wi-Fi. Wiadomości itp. Żadnych problemów, tylko, że kiedy wykonuję połączenia, strona odbierająca mnie nie słyszy - liczyć, że jest to problem UDP z portu, ale nie mam pojęcia, jak rozwiązać ten problem. Mogę wykonywać połączenia z telefonami 4G, więc zdecydowanie nie jest to problem z telefonem. Każda pomoc będzie bardzo ceniona. Z góry dziękuję.
WhatsApp Wywołuje TP-Link Archer C9
Maverick1970 napisał: Niedawno dostałem router i wszystko działa, ale nie mogę wykonywać połączeń WhatsApp na moich telefonach przez Wi-Fi. Wiadomości itp. Żadnych problemów, tylko, że kiedy wykonuję połączenia, strona odbierająca mnie nie słyszy - liczyć, że jest to problem UDP z portu, ale nie mam pojęcia, jak rozwiązać ten problem. Mogę wykonywać połączenia z telefonami 4G, więc zdecydowanie nie jest to problem z telefonem. Każda pomoc będzie bardzo ceniona. Z góry dziękuję. jakiego ISP używasz? czy masz podobny problem przed przejściem na ten router?
Mam dokładnie ten sam problem! Używam Asus RT-AC5300 i jestem na singlu 500mbps.
Używałem ac5300 wcześniej i mogę ręczyć za to działa na Singtel fiber i na ac5300. Niektórzy użytkownicy naprawili problem za pomocą Singtel. Ponieważ używam teraz tplink c5400, przetestuję urządzenie ponownie i dam wam znać, jak działa tplink. My tplink c5400 jest jednostką recenzującą z tplink sg z wersją oprogramowania do pierwszego wydania wersji US. jereme310790 napisał: Mam dokładnie ten sam problem! Używam Asus RT-AC5300 i jestem na singlu 500mbps.
Wystarczy aktualizacja, WhatsApp zadzwonić działa na singtel unlimited błonnika (tplink c5400) i singtel 1 gbps home fiber plan (netgear nighthawk x6). rozmawiał przez telefon, używając połączenia WhatsApp z przyjacielem, korzystając z planu 1 gbps, jak wyżej, i działa głośno i wyraźnie. więc możliwe, że niektórzy użytkownicy mogą mieć jakieś problemy z ustawieniami routera.
renfred89 napisał: Wystarczy aktualizacja, WhatsApp zadzwonić działa na singtel unlimited błonnika (tplink c5400) i singtel 1 gbps home fiber plan (netgear nighthawk x6). rozmawiał przez telefon, używając połączenia WhatsApp z przyjacielem, korzystając z planu 1 gbps, jak wyżej, i działa głośno i wyraźnie. więc możliwe, że niektórzy użytkownicy mogą mieć jakieś problemy z ustawieniami routera. Do tej pory nie uwierzysz, że to problem Singtela. Dlaczego tak trudno jest ci zrozumieć na podstawie wszystkich raportów dostarczonych przez użytkowników? Fakty są takie: 1) Użytkownicy, którzy nie używają singli, nie mają żadnego problemu z połączeniami Whatsapp przez Wi-Fi. 2) Niektórzy użytkownicy Singtel mają problem z połączeniami Whatsapp przez Wi-Fi niezależnie od routerów. 3) Niektórzy użytkownicy Singtel nie mają problemu z połączeniami Whatsapp przez Wi-Fi.
Aby dodać, wystarczy wykonać wyszukiwanie w Google głosu WhatsApp przez wifi. Ten problem dotyczy tylko użytkowników Singtel.
Jestem singtelem użytkownika fiber i korzystałem już z połączeń WhatsApp od jakiegoś czasu. nie ma problemu wzywania lub odbierania. Myślę, że jest to związane z problemami z oprogramowaniem układowym na routerach stron trzecich. MikeDirnt78 napisał: Aby dodać, wystarczy wykonać wyszukiwanie w Google głosu WhatsApp przez wifi. Ten problem dotyczy tylko użytkowników Singtel.
Po prostu użyj zdrowego rozsądku. Jeśli jest to konfiguracja routera, stanie się to również u innych dostawców usług internetowych. Ale ZERO występuje z innymi dostawcami usług internetowych.
Właśnie skończyłem 5 minut na WhatsApp. Szansa na ten wątek podczas rozmowy z moim przyjacielem, który jest także na singlu fiber, ja też na singlu fiber 1gbps używając asus ac5300, zarówno iPhone 7 plus, jak i note7 działa świetnie. Jakość była świetna, bez opóźnień i gładka, tak jak inne czasy, kiedy robię połączenia rozszerzone.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 3 Guest(s)