Maverick1970 napisał: Niedawno dostałem router i wszystko działa, ale nie mogę wykonywać połączeń WhatsApp na moich telefonach przez Wi-Fi. Wiadomości itp. Żadnych problemów, tylko, że kiedy wykonuję połączenia, strona odbierająca mnie nie słyszy - liczyć, że jest to problem UDP z portu, ale nie mam pojęcia, jak rozwiązać ten problem. Mogę wykonywać połączenia z telefonami 4G, więc zdecydowanie nie jest to problem z telefonem. Każda pomoc będzie bardzo ceniona. Z góry dziękuję. Masz ten sam problem ... Czy kiedykolwiek znalazłeś odpowiedź?
WhatsApp Wywołuje TP-Link Archer C9
atom5000 napisał: Masz ten sam problem ... Czy kiedykolwiek znalazłeś odpowiedź? Przełącz opcje QOS lub NAT na routerze.
MikeDirnt78 napisał: Po prostu użyj zdrowego rozsądku. Jeśli jest to konfiguracja routera, stanie się to również u innych dostawców usług internetowych. Ale ZERO występuje z innymi dostawcami usług internetowych. Metoda Singel VLAN, więc konfiguracja znacznie różni się od innych dostawców. Konfiguracja routera odgrywa rolę w tej sytuacji.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)