Problem z połączeniem przewodowym
#11

Zmienić nowy kabel? Lub spróbuj zmienić port LAN routera. ChouunShiryuu napisał: Zielona sieć Ethernet i energooszczędność zostały wyłączone, a pełny dupleks 1,0 Gb / s jest ustawiony, ale nie rozwiązuje problemu. Wszystkie sterowniki zostały zaktualizowane do najnowszej wersji. Odłączony kabel LAN i podłączony ponownie nie rozwiązuje problemu. Członek Samsung Connections. Wysłany za pomocą aplikacji Samsung Galaxy S9 + HardwareZone Forums
Reply
#12

ChouunShiryuu napisał: Zielona sieć Ethernet i energooszczędność zostały wyłączone, a pełny dupleks 1,0 Gb / s jest ustawiony, ale nie rozwiązuje problemu. Wszystkie sterowniki zostały zaktualizowane do najnowszej wersji. Odłączony kabel LAN i podłączony ponownie nie rozwiązuje problemu. Chcesz dać kierowcom stąd strzał? http://www.realtek.com.tw/downloads/...&GetDown=false
Reply
#13

ChouunShiryuu napisał: Zielona sieć Ethernet i energooszczędność zostały wyłączone, a pełny dupleks 1,0 Gb / s jest ustawiony, ale nie rozwiązuje problemu. Wszystkie sterowniki zostały zaktualizowane do najnowszej wersji. Odłączony kabel LAN i podłączony ponownie nie rozwiązuje problemu. Spróbuj zmienić kabel.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)