Zmienić nowy kabel? Lub spróbuj zmienić port LAN routera. ChouunShiryuu napisał: Zielona sieć Ethernet i energooszczędność zostały wyłączone, a pełny dupleks 1,0 Gb / s jest ustawiony, ale nie rozwiązuje problemu. Wszystkie sterowniki zostały zaktualizowane do najnowszej wersji. Odłączony kabel LAN i podłączony ponownie nie rozwiązuje problemu. Członek Samsung Connections. Wysłany za pomocą aplikacji Samsung Galaxy S9 + HardwareZone Forums
Problem z połączeniem przewodowym
ChouunShiryuu napisał: Zielona sieć Ethernet i energooszczędność zostały wyłączone, a pełny dupleks 1,0 Gb / s jest ustawiony, ale nie rozwiązuje problemu. Wszystkie sterowniki zostały zaktualizowane do najnowszej wersji. Odłączony kabel LAN i podłączony ponownie nie rozwiązuje problemu. Chcesz dać kierowcom stąd strzał? http://www.realtek.com.tw/downloads/...&GetDown=false
ChouunShiryuu napisał: Zielona sieć Ethernet i energooszczędność zostały wyłączone, a pełny dupleks 1,0 Gb / s jest ustawiony, ale nie rozwiązuje problemu. Wszystkie sterowniki zostały zaktualizowane do najnowszej wersji. Odłączony kabel LAN i podłączony ponownie nie rozwiązuje problemu. Spróbuj zmienić kabel.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: