Czy potrzebuję Gsync?
#11

FinalTidus napisał: Nie. Jeśli grasz powyżej 60 Hz i 60 klatek na sekundę, wcale nie potrzebujesz GSync. Przepraszam, nie myśl, że to prawda, chyba że mówisz o sytuacji, w której jego częstotliwość klatek w grze jest zawsze wyższa niż 60, ale jego monitor ma tylko 60 Hz, w takim przypadku wystarczy aktywować Vsync.
Reply
#12

illumnae napisał: Dziękuję wszystkim za rady! Pójdę z monitorem o wysokiej fps bez gsync W niektórych grach z dużą liczbą klatek na sekundę może wystąpić „łzawienie” bez gsync lub Vsync
Reply
#13

illumnae napisał: Dziękuję wszystkim za rady! Pójdę z monitorem o wysokiej fps bez gsync Pierwszym powodem, dla którego warto uzyskać gsync, nie są wysokie częstotliwości odświeżania (wbrew powszechnemu przekonaniu), ale adaptacyjne częstotliwości odświeżania w celu zmniejszenia opóźnienia wejściowego. Nawet w najgorszym przypadku możesz sprawić, aby Twoja gra generowała minimum 60 klatek na sekundę, w dalszym ciągu będą występować sytuacje, w których liczba klatek na sekundę będzie się zmieniać od 60 do dowolnej wartości maksymalnej. Tutaj przydaje się gysnc lub amd freesync i odświeża wyjście grafiki z karty gfx w celu dopasowania do FPS w czasie rzeczywistym.
Reply
#14

xonix napisał: Pierwszym powodem, dla którego warto uzyskać gsync, nie są wysokie częstotliwości odświeżania (wbrew powszechnemu przekonaniu), ale adaptacyjne częstotliwości odświeżania w celu zmniejszenia opóźnienia wejściowego. Nawet w najgorszym przypadku możesz sprawić, aby Twoja gra generowała minimum 60 klatek na sekundę, w dalszym ciągu będą występować sytuacje, w których liczba klatek na sekundę będzie się zmieniać od 60 do dowolnej wartości maksymalnej. Tutaj przydaje się gysnc lub amd freesync i odświeża wyjście grafiki z karty gfx w celu dopasowania do FPS w czasie rzeczywistym. Myślałem, że nie. Jednym z powodów było wyeliminowanie łez.
Reply
#15

Jutro napisał: Myślałem, że nie. Jednym z powodów było wyeliminowanie łez. Adaptacyjna częstotliwość odświeżania pomoże również wyeliminować ten problem. Ale w przypadku gier opartych na rywalizacji mniej martwią się o rozdarcie niż opóźnienie wejściowe.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: