Zakłócenia sieciowe
#1

Cześć,   Nie wiem, czy to właściwa sekcja, ale mam problem z moim domowym połączeniem WiFi. Problem polega na tym, że moje Wi-Fi wydaje się upuszczać, ponieważ znikają z listy sieci na wszystkich moich urządzeniach. Początkowo myślałem, że to tylko mój Asus RT-AC66U zaczyna się nie powieść, więc kupiłem sobie Asus AC5300, aby go wymienić, ale jednak wydaje się gorzej po wymianie, moje połączenia Wi-Fi spadają jeszcze bardziej. Mój domowy bezprzewodowy głośnik soundbar LG i bezprzewodowy subwoofer również stale tracą połączenie ze sobą, a słuchanie przez Bluetooth na soundbarie jest czasami niemożliwe, ponieważ po prostu się wycina. Proszę o radę.   Dzięki
Reply
#2

Jaka jest siła sygnału w obszarze, w którym znajdują się Twoje urządzenia multimedialne TV? Sprawdź, czy specyfikacja urządzeń multimedialnych, upewnij się, że wybierasz odpowiednią przepustowość i kanały. IAmWeiJie napisał: Cześć, Nie wiem, czy to właściwa sekcja, ale mam problem z moim domowym połączeniem WiFi. Problem polega na tym, że moje Wi-Fi wydaje się upuszczać, ponieważ znikają z listy sieci na wszystkich moich urządzeniach. Początkowo myślałem, że to tylko mój Asus RT-AC66U zaczyna się nie powieść, więc kupiłem sobie Asus AC5300, aby go wymienić, ale jednak wydaje się gorzej po wymianie, moje połączenia Wi-Fi spadają jeszcze bardziej. Mój domowy bezprzewodowy głośnik soundbar LG i bezprzewodowy subwoofer również stale tracą połączenie ze sobą, a słuchanie przez Bluetooth na soundbarie jest czasami niemożliwe, ponieważ po prostu się wycina. Proszę o radę. Dzięki Aplikacja Samsung Galaxy S8 + HardwareZone Forums
Reply
#3

renfred89 napisał: Jaka jest siła sygnału w obszarze, w którym znajdują się Twoje urządzenia multimedialne TV? Sprawdź, czy specyfikacja urządzeń multimedialnych, upewnij się, że wybierasz odpowiednią przepustowość i kanały. Aplikacja Samsung Galaxy S8 + HardwareZone Forums Cześć, Wygląda na to, że mam jakieś nieznane źródło zakłóceń i nie mogę określić, skąd ono pochodzi. Mogę utracić połączenie z routerem w odległości 1 m od niego. Moja siła sygnału jest przez większość czasu pełna. Próbowałem ustawić kanały na automatyczne lub na inny kanał po sprawdzeniu za pomocą aplikacji analizatora Wi-Fi, ale nadal nie mogę nawiązać połączenia
Reply
#4

IAmWeiJie napisał: Cześć, Wygląda na to, że mam jakieś nieznane źródło zakłóceń i nie mogę określić, skąd ono pochodzi. Mogę utracić połączenie z routerem w odległości 1 m od niego. Moja siła sygnału jest przez większość czasu pełna. Próbowałem ustawić kanały na automatyczne lub na inny kanał po sprawdzeniu za pomocą aplikacji analizatora Wi-Fi, ale nadal nie mogę nawiązać połączenia mikrofalówka w pobliżu routera? czy jest telewizor lub jakieś inne urządzenie elektroniczne zdolne do emitowania częstotliwości radiowej?
Reply
#5

renfred89 napisał: mikrofalówka w pobliżu routera? czy jest telewizor lub jakieś inne urządzenie elektroniczne zdolne do emitowania częstotliwości radiowej? Mój router stoi na półce, a telewizor jest na stojaku telewizyjnym z listwą dźwiękową i subwooferem. Router znajduje się w odległości około 1,5 m od telewizora
Reply
#6

IAmWeiJie napisał: Mój router stoi na półce, a telewizor jest na stojaku telewizyjnym z listwą dźwiękową i subwooferem. Router znajduje się w odległości około 1,5 m od telewizora Której osy używasz? Być może możesz ubiegać się o gwarancję na router i poprosić usługodawcę internetowego o zmianę ONT, aby zobaczyć, jak to działa.
Reply
#7

Henry Ng napisał: Której osy używasz? Być może możesz ubiegać się o gwarancję na router i poprosić usługodawcę internetowego o zmianę ONT, aby zobaczyć, jak to działa. Używam światłowodu M1 1 Gb / s, ale nie mam z tym problemu w połączeniu LAN. Zażądałem jednorazowej gwarancji, gdy router miał zaledwie 10 dni, ponieważ wystąpił problem z jego chipem WiFi w środku. Wydaje się, że problem dotyczy wszystkich moich urządzeń bezprzewodowych. Czy w ogóle można sprawdzić, z którego urządzenia pochodzi?
Reply
#8

Przenieś router w inne miejsce i przetestuj. Odłącz telewizor i soundbar od zasilania. Czy zmieniłeś SSID?
Reply
#9

keenklee napisał: Przenieś router w inne miejsce i przetestuj. Odłącz telewizor i soundbar od zasilania. Czy zmieniłeś SSID? Hmmm. Kiedyś miałem stary router (Asus AC66U) obok telewizora, ale był lepszy niż obecne miejsce, które jest wysoko na półce. Przeprowadzę się i przetestuję ponownie. Połączenie zostaje przerwane nawet bez włączonego telewizora lub listwy dźwiękowej. Zmieniono identyfikator SSID pierwszego dnia posiadania routera z zabezpieczeniami WPA2.
Reply
#10

Co z twoim mobilnym WiFi, jakiś problem?
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)