Opłaty za rozłączenie Internetu po starbub po 24 miesiącach umowy
#11

Myślę, że obecnie dostawcy usług internetowych zmienili opłatę za rozłączenie na opłatę rejestracyjną. Zasadniczo różnica polega na tym, że płacisz przy rejestracji lub zerwaniu umowy.
Reply
#12

chocoblitz napisał: Myślę, że obecnie dostawcy usług internetowych zmienili opłatę za rozłączenie na opłatę rejestracyjną. Zasadniczo różnica polega na tym, że płacisz przy rejestracji lub zerwaniu umowy. Opłacamy już OPŁATĘ AKTYWNĄ przed zarejestrowaniem się. Po 2 latach umowy nadal trzeba zapłacić OPŁATĘ „Odłącz OPŁATY”. Więc… klient musi ponieść WSZYSTKIE rodzaje OPŁAT. nas konsument? więc MAŁE WYSOKIE opłaty ... i tracimy
Reply
#13

angelcaiyuan napisał: TAK M1 I singtel Mają te same podobne obowiązki .. w umowie? Czy Other ISP również opłatę za odłączenie ładowarki za łącze szerokopasmowe Fibre ?? Każdy może pomóc? Podobny wątek na temat M1 miał kiedyś: http://forums.hardwarezone.com.sg/ne...e-4306134.html
Reply
#14

angelcaiyuan napisał: ktoś wie, dlaczego Starhub ma tego rodzaju nieetyczną ładowarkę / opłaty, skoro Klient już zrealizował / zrealizował 24-miesięczny kontrakt ??? Ostatnio odłączyłem moją Starhub MaxInfinity i zwróciłem skrzynkę ONT z powrotem do sklepu starhub. Byłem zaskoczony, że zostałem obciążony opłatą za rozłączenie w wysokości 30 USD po zakończeniu 24-miesięcznego okresu obowiązywania umowy. Od kiedy Starhub wprowadził takie opłaty w wysokości 30 USD za rozłączenie, gdy klient już zrealizował wymaganą 24-miesięczną umowę? . I nie jest o tym mowa w mojej umowie. Poszukuję tych opłat na stronie Starhub i w umowie, ale nie mogłem znaleźć takich obowiązków? 2 lata temu, kiedy odłączyłem maxonline, nie było takiej opłaty za rozłączenie ??? skoro kiedy Starhub wprowadza taką opłatę, a klient nie jest informowany, jak mogą ??? Tak, za wszystkie usługi światłowodowe pobierana jest opłata za zakończenie połączenia i nie jest ona płacona telekomunikacji. Jednak nie ma takiej opłaty za usługi kablowe, to samo dotyczy ADSL.
Reply
#15

Przynajmniej TS może wziąć pod uwagę fakt, że umowa dobiegła końca. Gratulacje do końca twojego koszmaru z tym śmieciowym zielonym dostawcą usług internetowych.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)