Rozmowa z pracownikami MyRepublic z prędkością mniejszą niż oczekiwana ...
#11

pohu napisał: Zaczęło się, gdy losowo sprawdziłem moje połączenie i zdałem sobie sprawę, że prędkość jest znacznie poniżej oczekiwań (płacę za połączenie 1 GB), które postanowiłem podkreślić w MyRepublic (MR) z zrzutem ekranu z tego, co zarejestrował test. Następnego dnia personel z MR odpowiedział i zapytał, czy moje połączenie jest bezprzewodowe, i dodał, że takim problemem można zaradzić, „próbując podłączyć komputer bezpośrednio do ONT i sprawdzić, czy problem zniknie” za pomocą kabla Ethernet / LAN . Personel MR dalej sugerował: „jeśli problem zniknie dzięki bezpośredniemu połączeniu z ONT, problem nie dotyczy połączenia MyRepublic z twoim miejscem zamieszkania, ale gdzieś w konfiguracji sieci domowej, tj. Z routerem lub połączeniem bezprzewodowym lub twój komputer ”. W porządku, ale problem polega na tym, że niemożliwe jest nawiązanie „bezpośredniego połączenia”, jak sugerowano ze względu na fizyczne ograniczenia, dlatego mogę uzyskać dostęp do mojego połączenia tylko metodą bezprzewodową. Po potwierdzeniu mojej odpowiedzi personel MR powtórzył, że „jedynym sposobem”, aby „zbliżyć się do 1 Gb / s (1000 Mb / s)” jest połączenie się z ONT za pomocą kabla Ethernet Cat6 z mojego laptopa, najlepiej tych, które są „gotowe na 1 Gb / s” i dodane do niektórych problemów technicznych, użytkownicy nie mogą osiągnąć 1000 Mb / s. W tej samej odpowiedzi MR udostępnił również następujące informacje na temat „połączenia bezprzewodowego”. „1. Odległość - odległość od punktu dostępu, a także wszelkie fizyczne przeszkody, takie jak ściany, materiały blokujące sygnał lub odbijające, wpływają na propagację sygnału i zmniejszają prędkość 2. Zakłócenia - inne sieci bezprzewodowe i urządzenia o tej samej częstotliwości w tym samym obszarze wpływają na wydajność 3. Współdzielona przepustowość - dostępna przepustowość jest dzielona między wszystkich użytkowników w tej samej sieci bezprzewodowej. Wi-Fi mierzy się w standardach, a nawet najwyższy obecnie standard 2,4 GHz (802.11n) osiąga teoretycznie jedynie 600 Mb / s. Twoje prędkości faktycznie wyglądają dobrze i dobrze w zasięgu. Mamy nadzieję, że rzuci to nieco światła na Wi-Fi i sposób jego działania. Ważniejsze jest to, czy twoje opóźnienie (Ping) jest dobre i tak wygląda. ” Po przeczytaniu odpowiedzi personelu MR wyraziłem rozczarowanie, że faktycznie płacę za coś, czego nie mogę się cieszyć. „Jednak nie widzimy problemu z twoimi prędkościami! Wygląda doskonale na połączenie bezprzewodowe. Mamy tańsze plany z niższymi prędkościami, jeśli chcesz się do tego wycofać. Mamy czysty plan 200 Mb / s, który kosztuje 39 USD / miesiąc ”- dodał personel MR, zanim zakończyliśmy rozmowę zwykłymi uprzejmościami. ile kosztuje twój miesięczny rachunek?
Reply
#12

Phumba napisał: Z ciekawości mojej i innych, czy możesz podzielić się tym, jakiego klienta używasz do osiągnięcia takich prędkości? ASUS USB-AC68, przy okazji prędkość bezprzewodowa uważana już za niezłą
Reply
#13

Ilekroć widzę tego rodzaju post, nie jestem pewien, czy naprawdę będę się z niego śmiał. 300 Mb / s to w rzeczywistości bardzo idealna prędkość dla standardu bezprzewodowego AC 3t3r. Poważnie wiele osób spodziewa się prędkości 1 Gb / s w sieci bezprzewodowej. I obwiniaj to usługodawcę. Sprzęt systemowy, w tym procesor, pamięci RAM i dysk twardy, mają wpływ na „szybkość” Internetu.
Reply
#14

kashix napisał: Mogę uzyskać od 700+ do 800 Mb / s przez Wi-Fi, bez różnicy dla mnie przez Wi-Fi lub Lan! Dzięki mojemu RT-AC88USmileT-AC88U więc satki. Czy możesz udostępnić używany sprzęt?
Reply
#15

Kiedy Singtel miał awarię usług światłowodowych na całym wyspie, wiele osób narzekało, że ich „Singtel wifi” nie działa. Dla tych ludzi Wi-Fi, Internet szerokopasmowy i Internet są tym samym. Yyy ... nie.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)