Czy płyta główna RMA naprawdę potrzebuje 30 dni roboczych?
#1

Kupiłem X299 ASUS mobo za 8XXSGD, po użyciu 1 miesiąca przestało działać gniazdo PCIE, wysłano do RMA i już około 1 miesiąca, ale powiedziano, że potrzeba 30 dni roboczych na RMA (od 10 maja do 25 czerwca, wydaje się, że dostawa pochodzi z eBay od sprzedawcy w Chinach).   Jak osoba, która prowadzi małą firmę, może sobie pozwolić na posiadanie zapasowego mobo 8XXSGD na wypadek, gdyby zupełnie nowy mobo premium postanowił przestać pracować z usługą RMA, która nie jest tak premium.   Czy jest jakiś inny dostawca, który ma lepszą usługę RMA dla wysokiej klasy płyty głównej?
Reply
#2

wymiana rma na wadliwe urządzenie zajmuje tylko chwilę. ale ustalenie, czy uzasadnia wymianę, zajmuje dni lub miesiące
Reply
#3

terry1 napisał: wymiana rma na wadliwe urządzenie zajmuje tylko chwilę. ale ustalenie, czy uzasadnia wymianę, zajmuje dni lub miesiące Nie jestem pewien, czy nawet przyjmą moją prośbę, jeśli chcę zapłacić za szybszą wysyłkę SG <-> Tajwan, nie mamy żadnego centrum serwisowego ASUS w Singapurze, aby sprawdzić, czy PCIE jest wadliwy (czy naprawdę muszą go odesłać aby TAIWAN przetestował PCIE jest wadliwy?) Mógłbym przełknąć i kupić kolejną deskę, gdyby była to kilkaset $, ale posiadanie planszy za sto kosztującej około 1K nie jest dla mnie dostępne. Nie jestem pewien, co robią inni ludzie w podobnej sytuacji (jestem pokazem jednego człowieka, wykonuj darmową lancę).
Reply
#4

Wysłanie MB na Tajwan (?) W celu przetestowania zajmuje więcej czasu, a więcej czasu na odesłanie zamiennika. Jest mało prawdopodobne, aby dystrybucja miała zapasowe 8XX MB MB w trybie gotowości do celów RMA.
Reply
#5

Tak drogie płyty powinny hv oszczędzić la commonjunk napisał: Kupiłem X299 ASUS mobo za 8XXSGD, po użyciu 1 miesiąca przestało działać gniazdo PCIE, wysłano do RMA i już około 1 miesiąca, ale powiedziano, że potrzeba 30 dni roboczych na RMA (od 10 maja do 25 czerwca, wydaje się, że dostawa pochodzi z eBay od sprzedawcy w Chinach). Jak osoba, która prowadzi małą firmę, może sobie pozwolić na posiadanie zapasowego mobo 8XXSGD na wypadek, gdyby zupełnie nowy mobo premium postanowił przestać pracować z usługą RMA, która nie jest tak premium. Czy jest jakiś inny dostawca, który ma lepszą usługę RMA dla wysokiej klasy płyty głównej?
Reply
#6

5star_pundit napisał: Tak drogie płyty powinny hv oszczędzić la W większości przypadków dystrybucja ma drogie modele w magazynie, ponieważ zwykle są dostępne w małej ilości i lepiej byłoby, aby zapasy były w sklepach niż gromadziły kurz w magazynie dla RMA. Jeśli dla niskiego do średniego poziomu, w magazynie będzie więcej zapasów.
Reply
#7

commonjunk napisał: Nie jestem pewien, czy nawet przyjmą moją prośbę, jeśli chcę zapłacić za szybszą wysyłkę SG <-> Tajwan, nie mamy żadnego centrum serwisowego ASUS w Singapurze, aby sprawdzić, czy PCIE jest wadliwy (czy naprawdę muszą go odesłać aby TAIWAN przetestował PCIE jest wadliwy?) Prawdopodobnie po prostu cię palą. Możesz nawet samemu zdiagnozować za pomocą karty testowej slotu pcie.
Reply
#8

5star_pundit napisał: Tak drogie płyty powinny hv oszczędzić la Jest to szczególnie drogie mobo, dlatego nie będzie żadnych części zamiennych.
Reply
#9

commonjunk napisał: Kupiłem X299 ASUS mobo za 8XXSGD, po użyciu 1 miesiąca przestało działać gniazdo PCIE, wysłano do RMA i już około 1 miesiąca, ale powiedziano, że potrzeba 30 dni roboczych na RMA (od 10 maja do 25 czerwca, wydaje się, że dostawa pochodzi z eBay od sprzedawcy w Chinach). Jak osoba, która prowadzi małą firmę, może sobie pozwolić na posiadanie zapasowego mobo 8XXSGD na wypadek, gdyby zupełnie nowy mobo premium postanowił przestać pracować z usługą RMA, która nie jest tak premium. Czy jest jakiś inny dostawca, który ma lepszą usługę RMA dla wysokiej klasy płyty głównej? kupuj większe marki, takie jak HP, Dell, Lenovo dla stacji roboczych lub Może też stacja robocza Asus i Acer. Nie jestem pewien. Dodatkowa opłata za większe marki jest w tym celu. Rodzaj wysyłki to zwykle około 6-8 tygodni: \ commonjunk napisał: Nie jestem pewien, czy nawet przyjmą moją prośbę, jeśli chcę zapłacić za szybszą wysyłkę SG <-> Tajwan, nie mamy żadnego centrum serwisowego ASUS w Singapurze, aby sprawdzić, czy PCIE jest wadliwy (czy naprawdę muszą go odesłać aby TAIWAN przetestował PCIE jest wadliwy?) Mógłbym przełknąć i kupić kolejną deskę, gdyby była to kilkaset $, ale posiadanie planszy za sto kosztującej około 1K nie jest dla mnie dostępne. Nie jestem pewien, co robią inni ludzie w podobnej sytuacji (jestem pokazem jednego człowieka, wykonuj darmową lancę). Jeden człowiek pokazuje ... jaką pracę wykonujesz? Jeśli to możliwe, przejdź do bardziej powszechnej / głównego nurtu. Opcja druga, przejdź do „markowych” stacji roboczych
Reply
#10

ragnarok95 napisał: Jest to szczególnie drogie mobo, dlatego nie będzie żadnych części zamiennych. Płatna składka = usługa premium Nie?
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: