Wifi Lag Issues Singtel
#1

Mam plan taryfowy Fibre Singtel 300 MBPS. Używam go od 5 miesięcy bez opóźnień, ale ostatnio te 2 miesiące zaczęły się opóźniać, ponieważ nawet przy pełnym sygnale połączenie Wi-Fi 5 barów dla sieci Singtel 5G, I Mam buforowanie tylko na wideo Full HD .. Nawet 4K. Zadzwoniłem do Singtela jakieś 4 razy. Pierwszy technik powiedział mi, że to „problem z oprogramowaniem” i zapewnił mnie, że naprawił problem. Niedługo po tym. Problem nie został rozwiązany. Przyszedł drugi technik i zmienił mój istniejący router na ten sam router, ale tylko nowy. Powiedział, że to wewnętrzny problem z oprogramowaniem mojego routera lol. Ale zamiast tego problem się utrzymuje. Przyszedł trzeci technik i powiedział, że ma zaktualizowałem moje „oprogramowanie filmowe” na mojej rutynie. Poprosiłem go o powtórzenie testu internetowego. Zaczął się zastanawiać nad WhatsApp i YouTube. Zaczynam pytać, co jest przyczyną tego problemu? Technik odpowiedział, że nie ma pojęcia. Potem sklasyfikował ten problem jako normalne zjawisko? Huh opóźnienie jest normalne? W moim domu e tylko 2 osoby korzystają z sieci Wi-Fi, to nie powinno powodować opóźnień w Internecie. Potem spróbowałem połączenia LAN .. Na moim komputerze stacjonarnym i laptopie .. A jednak przez połączenie przewodowe, mój Internet wciąż tak bardzo opóźnia się. skontaktowałem się z singtelem i poprosili mnie o wykonanie testu prędkości Internetu, zgłosiłem im wyniki i uznali tę prędkość za „normalną”. Problem po prostu trwał, nawet mój telefon Galaxy S8 plus jest szybszy w sieci 4G niż moja sieć Wi-Fi, co całkowicie nie działa ma sens. Proszę, pomóżcie mi w tej sprawie, naprawdę nie wiem co robić.
Reply
#2

Jinhyun napisał: Mam plan taryfowy Fibre Singtel 300 MBPS. Używam go od 5 miesięcy bez opóźnień, ale ostatnio te 2 miesiące zaczęły się opóźniać, ponieważ nawet przy pełnym sygnale połączenie Wi-Fi 5 barów dla sieci Singtel 5G, I Mam buforowanie tylko na wideo Full HD .. Nawet 4K. Zadzwoniłem do Singtela jakieś 4 razy. Pierwszy technik powiedział mi, że to „problem z oprogramowaniem” i zapewnił mnie, że naprawił problem. Niedługo po tym. Problem nie został rozwiązany. Przyszedł drugi technik i zmienił mój istniejący router na ten sam router, ale tylko nowy. Powiedział, że to wewnętrzny problem z oprogramowaniem mojego routera lol. Ale zamiast tego problem się utrzymuje. Przyszedł trzeci technik i powiedział, że ma zaktualizowałem moje „oprogramowanie filmowe” na mojej rutynie. Poprosiłem go o powtórzenie testu internetowego. Zaczął się zastanawiać nad WhatsApp i YouTube. Zaczynam pytać, co jest przyczyną tego problemu? Technik odpowiedział, że nie ma pojęcia. Potem sklasyfikował ten problem jako normalne zjawisko? Huh opóźnienie jest normalne? W moim domu e tylko 2 osoby korzystają z sieci Wi-Fi, to nie powinno powodować opóźnień w Internecie. Potem spróbowałem połączenia LAN .. Na moim komputerze stacjonarnym i laptopie .. A jednak przez połączenie przewodowe, mój Internet wciąż tak bardzo opóźnia się. skontaktowałem się z singtelem i poprosili mnie o wykonanie testu prędkości Internetu, zgłosiłem im wyniki i uznali tę prędkość za „normalną”. Problem po prostu trwał, nawet mój telefon Galaxy S8 plus jest szybszy w sieci 4G niż moja sieć Wi-Fi, co całkowicie nie działa ma sens. Proszę, pomóżcie mi w tej sprawie, naprawdę nie wiem co robić. więc jaki jest twój wynik testu prędkości na lan? jaki jest twój wynik testu prędkości na s8?
Reply
#3

renfred89 napisał: więc jaki jest twój wynik testu prędkości na lan? jaki jest twój wynik testu prędkości na s8? Prędkość pobierania: 19,80 Mb / s-Singtel 2,4 GHz (komputer) Prędkość wysyłania: 0,13 Mb / s (komputer) Szybkość pobierania: 22.90Mbps-Singtel 5Ghz (komputer) Szybkość wysyłania: 0,15 Mb / s (komputer) 5 Ghz ---- Galaxy s8 plus ---- Szybkość pobierania: 77.34Mbps-Singtel 2.4GHZ Prędkość wysyłania: 1,04 Mb / s (2,4 GHz) Sieć Singtel 5 Ghz Szybkość pobierania: 130 Mb / s Prędkość wysyłania: 0,45 Mb / s Test prędkości Internetu przetestowany obok routera pod kątem maksymalnej łączności Wi-Fi dla Galaxy S8 + i komputera w innym pokoju (Pełny pasek sygnału dla obu sieci) Podejrzewam, że jedna wolna prędkość po stronie mojego komputera może wynikać z mojego bezprzewodowego klucza USB (korzystałem z niego tylko przez 1 miesiąc) (Obsługuje bezprzewodowy AC) Po drugie, powolne przesyłanie zarówno na s8 plus, jak i na komputerze, nie mam pojęcia, co się dzieje. Zapisałem się na łącze internetowe Fibre 300 Mb / s i nie oczekuję, że wyniki odroczą się tak bardzo. Jaki może być problem? Problemy z opóźnieniem na S8 Plus: niesamowicie niska prędkość wysyłania, szczególnie wysyłanie nagrań audio lub zdjęć / plików wideo za pośrednictwem WhatsApp EG: przesłanie pliku wideo 15 Mb do grupy WhatsApp (został podłączony do sieci 5Ghz Singtel przy pełnym sygnale stojącym tuż obok samego routera) Drugi problem: Oglądanie / przesyłanie strumieniowe filmów online, jak wspomniałem, 1080P aka filmy FHD mogą nadal buforować na moim telefonie .. Dość wolniej niż prędkość danych. Częste odłączanie się od usług online, np. Granie w gry online Odświeżanie Gmaila jest okropne i ładowanie nowych wiadomości e-mail zajmuje dosłownie „wieczność”, gdy mam tylko mniej niż 400 wiadomości na moim koncie Gmail Pomóż mi znaleźć źródło problemu. To moja wina, zła instalacja Singtel lub inne problemy. Dziękuję.
Reply
#4

1. Sprawdź prędkość sieci przewodowej / LAN. Upewnij się, że dostałeś to, za co zapłaciłeś !!! 2. Upewnij się, że 2,4 Ghz jest ustawiony na 11n, a 5 Ghz jest na 11ac tylko tak, aby -Wolniejsze urządzenie używa 2,4 Ghz - szybsze użycie urządzenia 5 Ghz Szkodliwy wpływ połączonych sieci B i G. -------------------------------------------------- ------ 802.11G jest wstecznie kompatybilny z B - tzn. AP obsługujący G pozwoli zarówno klientom B, jak i G. Niestety jednoczesne korzystanie z obu B & G spowalnia znacznie sieć WLAN z powodu kompromisów w standardzie G wymaganym do kompatybilności B. 1. Jaka jest Twoja odległość od urządzenia do Punktu Dostępowego? 2. Jakieś przeszkody fizyczne? 3. Zakłócenia z innych bezprzewodowych sieci LAN. Aby to sprawdzić, użyj aplikacji Wifi Analyzer na telefonie komórkowym. Wybierz kanał, który najmniej lubi interferencję od sąsiada. 4. Twój 2,4 Ghz będzie zakłócany przez Bluetooth, telefon bezprzewodowy, kuchenkę mikrofalową. Wyłącz te urządzenia i sprawdź, czy ulegnie poprawie.
Reply
#5

tungsten2 napisał: 1. Sprawdź prędkość sieci przewodowej / LAN. Upewnij się, że dostałeś to, za co zapłaciłeś !!! 2.Upewnij się, że 2,4 Ghz jest ustawione na 11n, a 5 Ghz jest na 11ac tylko w ten sposób -Wolniejsze urządzenie używa 2,4 Ghz - szybsze użycie urządzenia 5 Ghz Szkodliwy wpływ połączonych sieci B i G. -------------------------------------------------- ------ 802.11G jest wstecznie kompatybilny z B - tzn. AP obsługujący G pozwoli zarówno klientom B, jak i G. Niestety jednoczesne korzystanie z obu B & G spowalnia znacznie sieć WLAN z powodu kompromisów w standardzie G wymaganym do kompatybilności B. 1. Jaka jest Twoja odległość od urządzenia do Punktu Dostępowego? 2. Jakieś przeszkody fizyczne? 3. Zakłócenia z innych bezprzewodowych sieci LAN. Aby to sprawdzić, użyj aplikacji Wifi Analyzer na telefonie komórkowym. Wybierz kanał, który najmniej lubi interferencję od sąsiada. 4. Twój 2,4 Ghz będzie zakłócany przez Bluetooth, telefon bezprzewodowy, kuchenkę mikrofalową. Wyłącz te urządzenia i sprawdź, czy ulegnie poprawie. - Właśnie sprawdziłem moje połączenie prędkości LAN za pomocą kabla Cat 5e. Szybkość pobierania wynosi około 272 Mb / s (myślę, że pobieranie jest normalne w moim planie) Prędkość przesyłu 0,15 Mb / s (Czy to dziwne czy normalne dla Internetu światłowodowego 300 Mb / s?) 1. Jaka jest Twoja odległość od urządzenia do Punktu Dostępowego? Odp .: Powiedziałbym około 10 kroków. 2. Jakieś przeszkody fizyczne? Odp .: Ściana oddziela dwa pokoje: Router w salonie, a mój gabinet znajduje się tuż za salonem. Siła sygnału nadal wynosi około 5 barów przez większość czasu. 3. Zakłócenia z innych bezprzewodowych sieci LAN. Aby to sprawdzić, użyj aplikacji Wifi Analyzer na telefonie komórkowym. Wybierz kanał, który najmniej lubi interferencję od sąsiada. Odp .: Zawsze próbowałem tej metody, ale wydaje mi się, że nie działa ona na dłuższą metę. Na przykład przełączyłem się na kanał 9, który jest najmniej zatłoczony i dosłownie muszę go zmieniać codziennie, gdy zmieniają się zatory. 4. Twój 2,4 Ghz będzie zakłócany przez Bluetooth, telefon bezprzewodowy, kuchenkę mikrofalową. Wyłącz te urządzenia i sprawdź, czy ulegnie poprawie. Odp .: W pobliżu routera nie mam urządzenia Bluetooth ani kuchenki mikrofalowej. Mam telefon bezprzewodowy, ale dzieli go około 10 metrów. Rozumiem, co miałeś na myśli na temat problemów ze zgodnością dla sieci bezprzewodowej. Nadal jestem tym nowicjuszem i nie do końca rozumiem, co miałeś na myśli dla 2,4 Ghz jest ustawiony na 11n, a 5 Ghz jest na 11ac tylko w miejscu, w którym powinienem zmodyfikować te ustawienia. Jeśli to możliwe, możesz poprowadzić mnie przez etapy ich zmiany i czy prędkość wysyłania jest normalna? Dziękujemy!
Reply
#6

Myślę, że powolne przesyłanie utrudnia korzystanie z Internetu. Skorzystaj z połączenia LAN, aby zweryfikować swoje DL / UL na wielu stronach internetowych i w aplikacjach internetowych. Ma to na celu sprawdzenie, czy Speedtest nie stanowi problemu. Jeśli ta konfiguracja się nie powiedzie, sugeruję, abyś przyłączył się do Singtel. Porozmawiaj z inżynierem wyższego poziomu. Zapoznaj się z tym forum. Jest jeszcze jeden wątek, w którym użytkownicy Singtel mają taką samą żałosną prędkość UL jak twoja.
Reply
#7

Jednym z obszarów podejrzanych, że osoba rozpoczynająca wątek nie podejrzewała, jest ONT. Czy Singtel Tech przeprowadził test uruchomienia sieci w celu zmierzenia odpowiedzi sygnału Fibre. Minimalizowanie nieznanych dzięki najbardziej znanej prostej konfiguracji Wydajność Wi-Fi Dobrym urządzeniem referencyjnym do przetestowania jest twój Samsung S8 (z superszybkim MIMO), ponieważ jest to stosunkowo nowe urządzenie i unika się szansy na problem ze sterownikiem sieci komputerowej. Zmień router SIngtel na SSID 2,4 GHz i SSID 5 GHz, wyłącz sterowanie pasmem śmieci ****. Po prostu stań w odległości 1M od routera. Połącz tylko z pasmem 5 Ghz. Kliknij właściwości Wi-Fi telefonu w Ustawieniach / Wi-Fi, aby zobaczyć szczegóły stanu Wi-Fi. S8 => DOwnload Aplikacja Speedtest, łącz się z serwerem Singtel tylko dlatego, że jesteś użytkownikiem Singtel Fibre. Najpierw wypróbuj Serwer Singtel, aby poznać najlepszy przypadek połączenia. Test prędkości LAN. -Wyłącz WIFI na komputerze sieciowym. Jeśli używasz Win10, pobierz aplikację SPeedTest.net z MS Store. Wybierz, aby najpierw przetestować na serwerze Singtel Na komputerze sprawdź szybkość łącza sieciowego przed testem, aby upewnić się, że twoje przewody LAN są zdolne do 1000 Gb / s. Wybierz Czas braku zajętości, aby wykonać test. W dni powszednie 7-8 rano.
Reply
#8

HMAN napisał: Jednym z obszarów podejrzanych, że osoba rozpoczynająca wątek nie podejrzewała, jest ONT. Czy Singtel Tech przeprowadził test uruchomienia sieci w celu zmierzenia odpowiedzi sygnału Fibre. Minimalizowanie nieznanych dzięki najbardziej znanej prostej konfiguracji Wydajność Wi-Fi Dobrym urządzeniem referencyjnym do przetestowania jest twój Samsung S8 (z superszybkim MIMO), ponieważ jest to stosunkowo nowe urządzenie i unika się szansy na problem ze sterownikiem sieci komputerowej. Zmień router SIngtel na SSID 2,4 GHz i SSID 5 GHz, wyłącz sterowanie pasmem śmieci ****. Po prostu stań w odległości 1M od routera. Połącz tylko z pasmem 5 Ghz. Kliknij właściwości Wi-Fi telefonu w Ustawieniach / Wi-Fi, aby zobaczyć szczegóły stanu Wi-Fi. S8 => DOwnload Aplikacja Speedtest, łącz się z serwerem Singtel tylko dlatego, że jesteś użytkownikiem Singtel Fibre. Najpierw wypróbuj Serwer Singtel, aby poznać najlepszy przypadek połączenia. Test prędkości LAN. -Wyłącz WIFI na komputerze sieciowym. Jeśli używasz Win10, pobierz aplikację SPeedTest.net z MS Store. Wybierz, aby najpierw przetestować na serwerze Singtel Na komputerze sprawdź szybkość łącza sieciowego przed testem, aby upewnić się, że twoje przewody LAN są zdolne do 1000 Gb / s. Wybierz Czas braku zajętości, aby wykonać test. W dni powszednie 7-8 rano. Czy Singtel Tech przeprowadził test uruchomienia sieci w celu zmierzenia odpowiedzi sygnału Fibre? Odp .: Myślę, że jest to protokół umożliwiający im wykonanie wszystkich możliwych testów, ale w moim przypadku wątpię, jeśli nie, widzę powód, dla którego 4 techników nie może rozwiązać moich problemów z Internetem. Jeśli tak, co mogę zrobić, aby to rozwiązać? S8 => DOwnload Aplikacja Speedtest, łącz się z serwerem Singtel tylko dlatego, że jesteś użytkownikiem Singtel Fibre. Najpierw wypróbuj Serwer Singtel, aby poznać najlepszy przypadek połączenia. Odp .: Tak, wykonałem ten krok z aplikacją Speedtest pobraną z Playstore Google i przeprowadziłem test na moim S8 + (prędkość pokazana poniżej na mojej poprzedniej odpowiedzi) i to samo na moim komputerze Jednym z obszarów podejrzanych, że osoba rozpoczynająca wątek nie podejrzewała, jest ONT. P: Nadal jestem w tym całkiem nowy, czy możesz wyjaśnić, co oznacza starter wątku? (Wiem, co to jest ONT) Wybierz Czas braku zajętości, aby wykonać test. Odp .: Dzisiaj rano przeprowadziłem test około 8.45 rano. Zmień router SIngtel na SSID 2,4 GHz i SSID 5 GHz, wyłącz sterowanie pasmem śmieci ****. Po prostu stań w odległości 1M od routera. Połącz tylko z pasmem 5 Ghz. Kliknij właściwości Wi-Fi telefonu w Ustawieniach / Wi-Fi, aby zobaczyć szczegóły stanu Wi-Fi. -Spróbuję tych kroków i dziękuję za radę. Na komputerze sprawdź szybkość łącza sieciowego przed testem, aby upewnić się, że twoje przewody LAN są zdolne do 1000 Gb / s. Odp .: Tak, mój komputer jest zdecydowanie zdolny do prędkości łącza internetowego 1 Gb / s, sprawdziłem specyfikację płyty głównej> (zbudowałem komputer na zamówienie) Jeśli wszystkie kroki zostaną wypróbowane i nie zadziała, co możesz mi zasugerować?
Reply
#9

MikeDirnt78 napisał: Myślę, że powolne przesyłanie utrudnia korzystanie z Internetu. Skorzystaj z połączenia LAN, aby zweryfikować swoje DL / UL na wielu stronach internetowych i w aplikacjach internetowych. Ma to na celu sprawdzenie, czy Speedtest nie stanowi problemu. Jeśli ta konfiguracja się nie powiedzie, sugeruję, abyś przyłączył się do Singtel. Porozmawiaj z inżynierem wyższego poziomu. Zapoznaj się z tym forum. Jest jeszcze jeden wątek, w którym użytkownicy Singtel mają taką samą żałosną prędkość UL jak twoja. Dowolny zalecany inżynier wyższego poziomu, z którym mogę współpracować? Lub jakikolwiek inny powiązany link do forum? Dziękujemy.
Reply
#10

Sugeruję, abyś sobie z tym poradził, stosując systematyczny proces eliminacji. Problemy z siecią bezprzewodową są trudne do rozwiązania, ponieważ istnieje wiele zmiennych, więc najpierw zacznij od połączenia przewodowego. Na początek prędkość wysyłania do sieci LAN nie jest normalna. Czy testowałeś używając innych serwerów Speedtest oprócz Singtel? Jeśli nie, spróbuj, aby mieć pewność, że wystąpił problem. Udokumentuj to i złóż oficjalną skargę dotyczącą nienormalnej prędkości przesyłania. Skoncentruj się na tym pierwszym i wciśnij Singtel, aby to naprawić. Grozić, że złożysz skargę do IMDA, a nawet wniesiesz przeciwko niemu roszczenie do CASE / trybunału ds. Drobnych roszczeń za niedostarczenie minimalnej oczekiwanej jakości usług. Po rozwiązaniu problemu można sprawdzić, czy nastąpiła odpowiednia poprawa za pośrednictwem dostępu Wi-Fi. Przynajmniej w tym momencie wiesz, że to już nie jest problem z backendem lub sprzętem, ale raczej coś bardziej zlokalizowanego.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)